19 de set. 2017

RECOMANACIONS "THE OTHER READERS" 2

Aquí tenim més recomanacions dels vostres àlter egos. (cliqueu les imatges per fer-les més grans)
En XeXu, que té un Click especialment tunejat a la seva imatge i semblança, ens envia dues propostes: "Un altre got d'Absenta" de Tina Vallès, que ha viatjat per la platja de la Conxa, i també per Le Mont Saint Michel!! (enveja punyetera).
La seva segona proposta és, "Els últims dies dels nostres pares" de Jöel Dicker. Des de la costa de granit rosa de Ploumanac'h.


La Mireia R. mig camuflada entre la selva d'un jardí, ens proposa, "Herències col·laterals" de Llort.



Finalment, la Creativity recomana, mentre treballa en les seves creacions, "Els camins de la por" de Joan Manel Gisbert.

A més, també m'ha enviat una felicitació per l'aniversari del bloc!!!!!
Podeu veure totes les participacions AQUÍ.
Si em voleu enviar les vostres felicitacions pel bloc, ho podeu fer durant la setmana que ve, i  si voleu participar en el joc "The other readers" s'acaba el temps el dia 4 d'Octubre! Consulteu les BASES.

Els premis, Hi haurà dos sortejos:

Els que han enviat una foto entraran en el sorteig d'un pack d'experiències + el llibre "La última llamada".


Els que han enviat dues fotos també entraran en el sorteig d'un altre pack d'experiències + els llibres "Los ángeles de hielo" i "Blau de prússia".

Espero que us agradin. Apa, doncs, no badeu!!!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

I el que no saps és que el meu alter ego m'acompanya a tot arreu, així que ja puc participar a no sé quantes edicions més, muahahaha!

McAbeu ha dit...

Un bon recull de propostes clickaires. ;-)

jomateixa ha dit...

De moment no hi ha molta participació, així que els que jugueu, teniu més possibilitats de guanyar :D

Garbí24 ha dit...

Aquest any m'ha passat factura amb la fractura.....i estic una mica out, però a veure si encara hi sóc a temps. Més que tot perquè els altres no guanyin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...