23 de maig 2017

HI TORNEM?... QUIN ESCRIPTOR ÉS?

1

MARIALBA REVÉS

Us havia dit ja que el bloc està a punt de fer 10 anys? I que ho celebrem jugant? Doncs anem a fer un altre... QUIN ESCRIPTOR ÉS?
Us torno a deixar les fotografies d'uns nens i nenes que de grans van acabar escrivint llibres. Estan numerades de l'1 al 6 i mal aparellades. Haureu de trobar quina és la foto que correspon a cada nen, igual com en l'exemple: n.1 és Marialba Revés.

1

RAMON USALL

2

ALEXANDRA CUADRAT

3

JESÚS MARIA TIBAU

4

XAVIER ÁLVAREZ

5

SUSANA HERNÁNDEZ

6

SÍLVIA ROMERO

 Bases:
  • Podeu deixar comentaris, però NO hi deixeu la solució, ni tampoc pistes. Les respostes les heu d'enviar a:
 tumateix.llibres@gmail.com
  • Aquest cop potser és una mica més difícil? Doncs n'haureu d'encertar com a mínim DOS per participar al sorteig. (si n'encerteu més potser tindreu més números)
  • Us deixo fer DOS intents.
  • Teniu temps d'enviar la resposta fins al 31 de Maig. No badeu!
  • Els participants poden ser d'arreu del món, però l'adreça de rebuda del premi ha de estar a la península o Les Balears.
PREMI: Com sempre, serà un llibre. Aquest cop "Els bessons rere la finestra" d'Esther Vila (Editorial Gregal)

Som-hi! Tots a jugar!!
Vaig posant els encertants i els encerts de cadascun, a mesura que vaig rebent les respostes:
Marga R. (6); Creativity (6) McAbeu (6); Carme R (4); Marta E. (6); Isabel R. (6); XeXu (6); Anna J (3); Garbí24 (6); Xavier C. (6);



Responc a tots els mails, tan si han encertat com si no. Si en un parell de dies no us he contestat és que no l'he rebut bé, així que deixeu-me un comentari queixant-vos o torneu-lo a enviar abans de que doni per tancat el joc!

(i aneu preparant els vostres àlter ego Clicks, perquè el proper joc els tornareu a necessitar)

7 comentaris:

Marga Ramon ha dit...

Aquest cop m'anim a participar. Gràcies pel joc!
Una abraçada

McAbeu ha dit...

Tornem-hi!. :-))
M'ho miro i t'envio una primera proposta de solució.

Carme Rosanas ha dit...

Moltes felicitats pels 10 anys de blog!!!!

Ho provo, ho provo... a veure...

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats!!!
un crec que el tinc clar ;-)

jomateixa ha dit...

Encara falten uns mesos per l'aniversari, però ho anem celebrant tot l'any!!

Hi ha dues escriptores que tothom intercanvia :D
Crec que l'Usall l'encerta gairebé tothom :DD

Sergi ha dit...

Ara et vaig a escriure, vaig fatal de temps aquests dies, però no m'ho perdo. I el meu nou alter ego està més que preparat!

Anònim ha dit...

No conec a ningú, si aparegués una Ramona Soler potser...

PS: Ja saps que jo no participo en concursos, no fos cas que guanyi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...