"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

19 de maig 2009

"EL SILENCI" de Gaspar Hernandez

Silenci SI, Silenci No. Aquest llibre crec que te els mateixos a favor que en contra. Jo el recomano als que els agrada tot el relacionat amb la meditació el Zen...
La Umiko, una noia japonesa professora de meditació i malalta de càncer, creu que es podrà curar a partir de les emocions. Un amic té que parlar-li durant tota la nit, mentre ella està dormint sota els efectes d'un somnífer.
Ell li parla de l'enfermetat, de les remissions espontànies, de meditació... i també hauria de realitzar una segona fase del procés...
No us explicaré res més. Reconec que a molts ens convindria una mica de pau espiritual perquè anem una mica esverats, però personalment el llibre se m'ha fet una mica llarg, suposo que resulta massa tranquil per a mi.

6 comentaris:

kweilan ha dit...

L'altre dia al diari AVUI el van posar molt malament.

Tonina ha dit...

Jo també en vaig llegir la critica a l'Avui i no sé, no sé...

Anònim ha dit...

A mi NO EM VA AGRADAR GENS. Ara qeu sobre gustos...

Abel

Anònim ha dit...

Gaspar Hernàndez és molt bon periodista, per mi, i un coneixedor i amant de la literatura. El silenci és un llibre correcte, sobre els mateixos temes que es tracten a L´ofici de viure.En aquest programa els temes sempre estan ben documentats i contrastats, però no sé si cal mirar tant enllà per viure aquí.
Estic segura que en Gaspar Hernàndez escriurà més llibres i anirà creixent com autor. M´encanta sentir-lo comentar llibres, com el seu company Jordi Llavina, uns apassionats de la bona literatura.
Imma

bajoqueta ha dit...

El vaig començar anit, no llegeixo el que has sentit a l'acabar-lo. Quan l'acabe torne i et dic que m'ha semblat :)

bajoqueta ha dit...

fatal fatal, no dic res més :)
cadascú ha de dedicar-se a lo que sap, i potser escriure no és una de les seues virtuds.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...