1 de des. 2017

INSTA RECOMANACIONS DE NOVEMBRE

Sí, abans que m'ho digueu vosaltres ja ho reconec jo. Hi ha autobombo en aquestes recomanacions. És perquè s'acosta temps de regals, i cal promocionar-se.
D'altra banda, aquest més sí que us dic amb més sentit que mai: "Que vagi de gust", perquè el meu Instagram canviarà d'imatge, i de moment, s'han acabat els "platets". Bé, potser alguna menja de tant en tant s'escaparà.
El motiu? Doncs perquè així no m'avorreixo, ni jo ni vosaltres. Estigueu al cas, i espero que us agradi la renovació. 













3 comentaris:

Sergi ha dit...

Caram caram, novetats a l'insta? Haurem d'estar al cas, però trobaré a faltar que em facis dentetes amb els plats. Ara només me'n faràs amb els llibres!

jomateixa ha dit...

És que tinc molt poc temps, però segur que algun plat se m'escaparà de tant en tant.

Anònim ha dit...

El instagram sense fotos de menjar no es instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...