14 de des. 2017

FANBOOKS

Seguint aquesta setmana amb recomanacions per fer regals nadalencs que puguin agradar a adolescents, una bona opció són els llibres de l'editorial Fanbooks.
És una editorial molt crossover, o sigui, que publica llibres que tant poden agradar als més joves com als que ja no ho són tant.
La majoria de les seves publicacions, són llibres que ja han tingut força èxit en altres països. Portades atractives, novel·les addictives. Una bona col·lecció de llibres intergeneracionals.
Jo ja en tinc un parell embolicats a punt per aquests dies, que estic segura que es rebran amb moltes ganes.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Em robes la idea! Algun dia vull agrupar els llibres que tinc de cada editorial i fer-los fotos, d'algunes començo a acumular-ne ja molts! I tu t'has deixat el Doble Mortal, que segur que tens!

jomateixa ha dit...

Aquesta foto l'he robat de l'editorial. Alguns els tinc, i altres encara no :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...