4 de febr. 2017

JUGUEM?... QUIN ESCRIPTOR ÉS?!!

Aquest és un any especial, el bloc se'm fa gran, està a punt de complir 10 anyets!! i ho vull anar celebrant durant tot l'any.
Quina millor manera de fer-ho que amb els que passeu per aquí, no? Doncs intentaré que sigui un any ple de jocs i de regals! Començarem amb un joc al que hem jugat molts cops: QUIN ESCRIPTOR ÉS?
Us deixo 6 fotografies de nens i nenes molt bufons que van anar creixent i van acabar escrivint llibres. Estan numerades de l'1 al 6. 
1

2

3

4

5

6

I aquí teniu les fotos dels escriptors/es.

Graziella Moreno

David Marín

Josep Camps

Montse Sanjuan

Marialba Revés

Rafa Melero

(podeu clicar les fotos per veure-les grans)
Haureu de fer parelles com en l'exemple: n.2 = Marc Moreno.
 Bases:
  • Podeu deixar comentaris, però NO hi deixeu la solució, ni tampoc pistes. Les respostes les heu d'enviar a:
 tumateix.llibres@gmail.com
  • Al principi m'havia semblat força difícil, però he vist que n'hi ha un parell que estan cantats/es, així que n'heu d'encertar com a mínim TRES per participar al sorteig. (si n'encerteu més potser tindreu més números)
  • Com tan fàcil tampoc és, us deixo fer DOS intents.
  • Teniu temps d'enviar la resposta fins al 14 de Febrer. No badeu!
  • Els participants poden ser d'arreu del món, però l'adreça de rebuda del premi ha de estar a la península o Les Balears.
PREMI: Com sempre, serà un llibre. Aquest cop un llibre premiat i signat!: Temps de Rates de Marc Moreno (RBA, VIII Premi Crims de Tinta)

Som-hi! Tots a jugar!!
Vaig posant els encertants i els encerts de cadascun, a mesura que vaig rebent les respostes:
XeXu (6), McAbeu (6), Creativity (3), Alexandra C (6), Sílvia M. (6), Anna (6), Xavier C. (6), Garbí24 (6), Eloi G. (6), Carme R. (3), Anna J. (e), Jesus M. T. (3), Montse P (3), Mireia R. (3), Isabel R. (3), ...


Responc a tots els mails, tan si han encertat com si no. Si en un parell de dies no us he contestat és que no l'he rebut bé, així que deixeu-me un comentari queixant-vos o torneu-lo a enviar abans de que doni per tancat el joc!

8 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Sóc molt poc fisonomista i això ho trobo super difícil... però per jugar que no quedi... ja he provat sort!

McAbeu ha dit...

Ja es veu que aquest any ens ho passarem la mar de bé celebrant el desè aniversari. :-)

Així que m'apunto a jugar, encara que comences amb el joc que se'm dóna més malament. Jo tampoc sóc gens bon fisonomista però, igual que la Carme, això no serà cap excusa per no participar. M'ho miro una mica i t'envio el mail.

Sergi ha dit...

A jugaaaaaar! Això sí que és celebrar l'aniversari bé, i sempre que hi ha llibres pel mig, és bona notícia. Vaig a fer la meva primera aposta!

jomateixa ha dit...

Doncs, és un joc que es repetirà més d'un cop aquest any. Però ho he millorat, si ho recordeu abans només posava la foto d'un nen i havíeu d'endevinar qui era. Ara, fent parelles, crec que és més fàcil, no?
;)

Garbí24 ha dit...

Ara després del carajillo t'ho envio...... ;)

Garbí24 ha dit...

xexu...mac...em passeu els apunts?

jomateixa ha dit...

No val a fer trampes, però a vosaltres no us calen que sou uns cracks!!
;)

Gerònima ha dit...

Mare meva! quins cracks tots plegats!
Felicitats!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...