24 de jul. 2014

LA COCINA DE DOLORS MATEU

No conec a massa blocaries en persona. A la Dolors la vaig conèixer quasi per casualitat i feia molt temps que tenia pendent parlar del seu llibre, però aquest any tinc l'apartat de llibres de cuina una mica abandonat. Avui per fi m'hi he posat i aquí ho tenim.
La Dolors és una gran cuinera i per un aniversari la família li va regalar un bloc: "Blog de cuina de la Dolorss". Sí, és un regal molt original. Un bloc perquè hi compartís les seves receptes i els seus consells.
Segons em va dir ella mateixa, no posa cap recepta que no hagi fet uns quants cops fins que li quedi perfecta. Tot el que ens explica al bloc està provat i demostrat, així no ens trobarem amb sorpreses a l'hora de fer-los a casa.
Es va agafar el projecte amb ganes i molt aviat es va convertir en un dels blocs de cuina més seguits. També fa xerrades, ha sigut entrevistada en nombrosos programes i finalment ha pogut publicar un llibre de cuina.
El llibre té 334 receptes. Receptes de luxe per sorprendre als convidats, receptes pràctiques i senzilles, receptes per a celíacs... Bé, el mateix que podem trobar al bloc però concentrat i enquadernat, per tenir-ho sempre a mà.
Un llibre molt recomanable i un bloc que cal visitar.

4 comentaris:

Isabel ha dit...

El tinc de fa temps un llibre super recomanable per qui li agrade una mica la cuina.

Elfreelang ha dit...

gràcies aniré´primer a fer una visita al blog....

dolorss ha dit...

Moltes gràcies per fer una ressenya del meu llibre. :-)
No cal dir que estic super orgullosa del treball que considero ben fet, el llibre materialitza la feina feta al blog, encara que hi ha més de 50 receptes que al blog no hi son, ni crec que hi siguin mai, ho considero una deferència per tot aquell que el ha comprat .
Reitero les gràcies i espero que cuinis moltes receptes meves ;-)
Una abraçada

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

prec bona nota del bloc

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...