"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

15 de març 2013

QUI EL VOL LLEGIR? ST. JORDI 2013

Bé sembla que torno a tenir l'ordinador a punt, i què millor que un Joc de Lletres per celebrar-ho!!
Ja enyorava els vostres MICROCONTES, així que hi tornarem amb les següents condicions:
  • Ha de tenir un màxim de 50 paraules (el, la, i, en... també compten).
  • Ha d'incloure les paraules: Princesa, Cavaller i Drac.
  • NO ha de tenir res a veure amb la història tradicional de St. Jordi i el Drac.
  • Cada participant podrà enviar un màxim de tres contes. (tindrà un número per conte)

Heu d'enviar les respostes a tumateix.llibres@gmail.com i s'aniran publicant a JOCS DE LLETRES. (NO les poseu com a comentaris d'aquest post). Teniu fins al 15 d'Abril. Després farem el sorteig entre tots els participants.
El premi del guanyador:
COSMÒPOLIS de Don DeLillo. (LaButxaca)
OH, SÍ! OH, SÍ! (Crònica de la maldat) de Pere cabra.(Setzevents)


Doncs, començo jo:
El cavaller estava convidat a la festa de la princesa. Hi havia drac per sopar. El pla per assassinar-la era perfecte. L'endemà en trobar-la morta ningú va saber com havia passat. Només jo. Compartiria el secret amb vosaltres però amb cinquanta paraules no en tinc pas prou...


12 comentaris:

XeXu ha dit...

Aquesta vegada ens faràs suar més el premi, eh! A veure què surt.

Sílvia ha dit...

Molt divertit el teu micro! Veig a venir que serà difícil, però no impossible.

Leviathan Ànima literaria ha dit...

Te bona pinta! Crec que participarem jajajaj passa't pel nostre blog i si t'agrada fes-te memebre! :) escrbim històries creatives pròpies! :) Gràcies!!! :)

joan gasull ha dit...

jejeje ja em tremolen els dits....alguna cosa farem, segur

Carme ha dit...

A veure què surt...

McAbeu ha dit...

Segur que alguna cosa faré... potser fins i tot tres coses!. :-))

Papallona blava. ha dit...

Doncs ja poso les meves ales a bategar. Fins aviat !!

Neguema ha dit...

Potser m'apunto i tot, això sí, no sé que pot sortir...
Han de ser aquestes paraules exactes o poden ser amb plural?XD

Neguema ha dit...

Ale, el meu ja el tens!!XDD
Per cert, m'alegro que tornis a tenir l'ordinador a punt! (no és per fer la pilota ehh!!:P)

jomateixa ha dit...

Apa, doncs tots a imaginar! segur que ens ho passarem bé llegint-nos.
Neguema, anava a dir-te que poden estar en plural, però ja veig que faig tard.
Garbí. Només 50! hauràs de deixar el 69 aparcat aquest cop... hehe.

Elfreelang ha dit...

ara mateix volo i corro per empescar-me un microconte i ipso facto te'l envio

Assumpta ha dit...

Eeeeh!! aquest final és trampaaaaaaaa!!!... :-DD

Vaig a veure si m'inspiro ;-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...