15 de març 2013

QUI EL VOL LLEGIR? ST. JORDI 2013

Bé sembla que torno a tenir l'ordinador a punt, i què millor que un Joc de Lletres per celebrar-ho!!
Ja enyorava els vostres MICROCONTES, així que hi tornarem amb les següents condicions:
  • Ha de tenir un màxim de 50 paraules (el, la, i, en... també compten).
  • Ha d'incloure les paraules: Princesa, Cavaller i Drac.
  • NO ha de tenir res a veure amb la història tradicional de St. Jordi i el Drac.
  • Cada participant podrà enviar un màxim de tres contes. (tindrà un número per conte)

Heu d'enviar les respostes a tumateix.llibres@gmail.com i s'aniran publicant a JOCS DE LLETRES. (NO les poseu com a comentaris d'aquest post). Teniu fins al 15 d'Abril. Després farem el sorteig entre tots els participants.
El premi del guanyador:
COSMÒPOLIS de Don DeLillo. (LaButxaca)
OH, SÍ! OH, SÍ! (Crònica de la maldat) de Pere cabra.(Setzevents)


Doncs, començo jo:
El cavaller estava convidat a la festa de la princesa. Hi havia drac per sopar. El pla per assassinar-la era perfecte. L'endemà en trobar-la morta ningú va saber com havia passat. Només jo. Compartiria el secret amb vosaltres però amb cinquanta paraules no en tinc pas prou...


12 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquesta vegada ens faràs suar més el premi, eh! A veure què surt.

Sílvia ha dit...

Molt divertit el teu micro! Veig a venir que serà difícil, però no impossible.

Unknown ha dit...

Te bona pinta! Crec que participarem jajajaj passa't pel nostre blog i si t'agrada fes-te memebre! :) escrbim històries creatives pròpies! :) Gràcies!!! :)

Garbí24 ha dit...

jejeje ja em tremolen els dits....alguna cosa farem, segur

Carme Rosanas ha dit...

A veure què surt...

McAbeu ha dit...

Segur que alguna cosa faré... potser fins i tot tres coses!. :-))

Papallona blava. ha dit...

Doncs ja poso les meves ales a bategar. Fins aviat !!

Neguema ha dit...

Potser m'apunto i tot, això sí, no sé que pot sortir...
Han de ser aquestes paraules exactes o poden ser amb plural?XD

Neguema ha dit...

Ale, el meu ja el tens!!XDD
Per cert, m'alegro que tornis a tenir l'ordinador a punt! (no és per fer la pilota ehh!!:P)

jomateixa ha dit...

Apa, doncs tots a imaginar! segur que ens ho passarem bé llegint-nos.
Neguema, anava a dir-te que poden estar en plural, però ja veig que faig tard.
Garbí. Només 50! hauràs de deixar el 69 aparcat aquest cop... hehe.

Elfreelang ha dit...

ara mateix volo i corro per empescar-me un microconte i ipso facto te'l envio

Assumpta ha dit...

Eeeeh!! aquest final és trampaaaaaaaa!!!... :-DD

Vaig a veure si m'inspiro ;-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...