14 de març 2011

JOC DE SANT JORDI 2011

Potser us pensaveu que aquest any no n'hi hauria...? Doncs ja hi tornem a ser! i com que m'agraden, continuarem amb els MICROCONTES.
Diuen que estan molt de moda els blogs de cuina. Tenen cents de seguidors i molta participació dels seus visitants fent comentaris. També he sentit a dir que s'acosta la primavera... Així que com hem d'estar a la moda i com "la primavera la sang altera"...
Condicions del concurs:
  1. Ha de tenir un màxim de 50 paraules.
  2. La temàtica serà Cuina-erotisme (remarco "erotisme", no ens passem eh, que ja ens coneixem i algun...)
  3. Per posar-ho una mica més difícil (o més divertit) hi haurà d'haver el nom i cognom d'un/a escriptor/a, no necessàriament junts.
Heu d'enviar les respostes a tumateix.llibres@gmail.com i s'aniran publicant a JOCS DE LLETRES. No les poseu com a comentaris del post. Teniu fins al 15 d'Abril, així em doneu una mica de temps per penjar totes les respostes abans de Sant Jordi.
PREMIS: Hi haurà un sol guanyador que triarà l'atzar, així tots teniu possibilitat de guanyar, i els premis seran un petit lot de llibres gentilesa de les editorials que podeu veure al lateral del bloc i d'alguns escriptors generosos. 
Com sempre, començo jo:
NIT A TRES BANDES
"Cinquanta paraules per explicar el que va passar aquella nit  a Cervera? Doncs no me'n calen tantes.
Un era un bon cuiner, l'altre un gran pastisser i a mi , que m'agrada menjar bé... plats exòtics... exitació... dolçor... passió, luxúria, plaer... i encara ho podria resumir més: Jordi, Carles i jomateixa..."
 

15 comentaris:

McAbeu ha dit...

Hi he de pensar i no sé que sortirà, però ja pots comptar amb el meu.

Sergi ha dit...

Hi pensaré, ho prometo, però ara mateix no em sento massa inspirat.

Garbí24 ha dit...

com no ...ja hi pots comptar-hi..farem cuina calenta....sense passar-nos...es clar

Deric ha dit...

els microcontes no són el meu!

maria ha dit...

T'ha quedat molt bé.Ho intentaré.

fanal blau ha dit...

Jo també m'hi afegiré a la teva suggerent proposta!
Molt bona setmana i que pari la pluja!!!

Elfreelang ha dit...

participaré...en breu t'ho envio!

Elfreelang ha dit...

per cert m'agrada el teu microconte!

Quadern de mots ha dit...

miraré què cuino
Fins aviat

_MeiA_ ha dit...

jo preferiré llegir els contes que aneu fent, perquè jo no sóc gaire bona amb això...

Bon cap de setmana xula!

Rafel ha dit...

Molt bé el teu microconte, on hi ha bones mans i bona massa poden sortir bons plats.

Intentaré participar.

Laura T. Marcel ha dit...

M'hi poso quan pugui, però segur que alguna cosa sortirà. Amb quatre ingredients i un xic d'amor...ummmm!!!

Judit ha dit...

Ara mateix t´envio el meu micro. I també et puc oferir un conte infantil com a forma de promoció. El meu primer conte!
http://llunamagica.blogspot.com

McAbeu ha dit...

Acabo de publicar la meva col·laboració, la trobaràs aquí:

http://xarel-10.blogspot.com/2011/04/microconte-de-sant-jordi-tumateix.html

... ha dit...

Ostres, ara m'adono que no et vaig avisar que havia fet una entrada sobre cuina-erotisme (sóc una despistada!)

http://adbega.blogspot.com/2011/03/questio-despecies.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...