18 de març 2011

DESIG DE FOC de Jordi Cervera

Per una lleidatana com jo, i a més "de poble", en començar-lo a llegir, gairebé em va semblar un català massa correcte, però a mesura que l'anava llegint el  cervell s'adaptà i la història agafà protagonisme.
Amb un estil marcat per descripcions força poètiques de llocs i situacions, sempre guiats per saborosos plats de cuina... l'autor ens narra la història d'un noi especial, marcat per un desig d'infantesa.
En Llorenç treballa en un hostal-masia, l'arribada d'un francès canviarà la rutina de tots els habitants de la casa i més tard, l'entrada en escena de Michelle Yun acabarà d'embolicar les coses. 
Una bona història, sempre amb la presència de la cuina i  alguns amaniments especials...
Al final de la novel·la hi podem trobar també les receptes que han aparegut al llibre comentades pel recentment desaparegut Santi Santamaria
He de dir-vos que aquest serà el premi d'aquest trimestre del joc Quin llibre és?

8 comentaris:

Jordicine ha dit...

Doncs pinta bé. Miraré de llegir-lo. Una abraçada.

Quadern de mots ha dit...

Hola, fa bona olor. No he llegit res de Jordi Cervera però pel què dius pot estar bé.
M'ha recordat Una llaminadura de la Murriel Barbery, però sense amaniments especials.
Fins aviat

Anònim ha dit...

AL MENYS TENIM GARANTIT UN BON ÀPAT

bon cap de setmana

Màgia ha dit...

D'aquest autor vaig llegir-ne "Mosques" i em va agradar. Me l'apunto!

Anònim ha dit...

Petons a les Garrigues, moltes gràcies pel comentari i un nou record a l'amic Santi Santamaria, vinculat per sempre a aquesta llibre.
Jordi Cervera

jomateixa ha dit...

gràcies Jordi per passar-te pel bloc

ANNAFS ha dit...

M' anoto la recomanació , sobretot si fa tanete sreferencies a la cuina!

Anònim ha dit...

Jo no l'he llegit pero fe moooooooooooooooooooooooooooooooooltabona pinta!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...