"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

14 d’abr. 2008

SANT JORDI












Com aquest bloc ja parla de molts llibres, els dono com a recomanats i en recomanaré algun per a altres edats:
Primer, un clàssic català: El Zoo d'en Pitus de Sebastià Sorribas. Un llibre d'amistat, valors...
Un clàssic també i un dels meus favorits: Charlie i la fàbrica de xocolata de Roald Dahl. Potser haureu vist la peli, però llegir-lo sempre és diferent, o no?
Un de divertit: Retorn al Regne de la Fantasia (Geronimo Stilton), es te que seguir les pistes per trobar "El secret de la felicitat".
Ara una també d'un escriptor català: L'aniversari robat de Frederic Mayol. Vaig descobrir el seu bloc fa poc, el podeu veure aquí.
Suposo que n'hi ha moltissims de recomanables, però he volgut fer-ne només un tastet, per no empatxar.
Finalment us recomano també Contes de Festes, el llibre del quart premi Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes i dibuixats per la Pilarin. Més que res per què la classe de la meva filla va ser una de les guanyadores i ...
Si voleu recomanar-ne algun vosaltres ja sabeu com fer-ho.


2 comentaris:

Gulchenruz ha dit...

t'agrada en Roal Dahl? es que jo vaig llegir una seva novel·la i em va decepcioar molt.

jomateixa ha dit...

Només he llegit aquest llibre, i em va agradar, és infantil, potser en novel·la no va tant be...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...