2 de maig 2023

EL GRINCH DE SANT JORDI de Jair Dominguez i Oriol Malet

No m'agrada comprar novetats mediàtiques per Sant Jordi, però em va poder la curiositat. Es van ajuntar diversos elements: tinc debilitat pels il·lustradors (vaig comprar 4 llibres il·lustrats), i suposo que el ganxo del personatge protagonitzat per Quim Monzó, un dels meus autors preferits, també va funcionar.
La lectura dura massa poc, però els llibres amb il·lustracions m'agrada repassar-los bé perquè sempre hi trobo detalls interessants que em passen per alt a la primera passada. M'he trobat força identificada amb el Grinch de Sant Jordi i segur que molts amants dels llibres els passarà el mateix. 
 Una història senzilla, una crítica a editorials i autors que s'aprofiten de diversos factors per treure novetats de les que fan caixa durant la diada. Irònicament, com aquest mateix llibre... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...