10 d’oct. 2021

ANIVERSARI 14 ANYS!!!!

Tot i tothom, amb els anys va canviant. El bloc també ha canviat, però aquí estem, llegint, gaudint i compartint.

Fa molt temps que no faig cap sorteig, així que he pensat que l'aniversari seria un bon moment per fer un: "Jo el vull".  

Teniu fins el dia 14 d'octubre a les 14h. per deixar un comentari al bloc, dient: "Jo els vull" o "Jo les vull". Sortejaré entre els participants la meva novel·la: "Instint de supervivència", i també: "Un capvespre a París".

Les voleu??

Be, fet el sorteig (vaig publicar el vídeo a Instagram), amb els participants que he pogut identificar. O sigui, si he pogut saber qui eren els anònims els he inclòs, els que no, no.

Ha guanyat els dos llibres: Sefa Pujol

Enhorabona!!

18 comentaris:

McAbeu ha dit...

Constatar que un blog amic continua celebrant aniversaris ja és prou premi. Felicitats i per molts anys!!

manelmarius ha dit...

"Jo els vull" ... o "Jo les vull". 😎
Manel

Rafel Casas ha dit...

I tant. Jo els vull.l

Salvador Macip ha dit...

Una xifra ben maca. Felicitats!!

Maribel Torres ha dit...

Enhorabona per la feinada que fas amb el blog i tota la resta.
Jo els vull, aquests dos llibres. 🥰

Montse Farran ha dit...

Jo les vull ��

Eloy ha dit...

Enhorabona pels 14 anys, Ramona. La teva ja la tinc. Et felicito igualment, sense participar en el sorteig. Un petó.

Elena C.G. ha dit...

Jo els vull!!

Alícia Gili ha dit...

Moltes felicitats! Una gran feina!

Isabel Rius ha dit...

Moltes felicitats inper molts mès !!!
Jo els vull

Unknown ha dit...

Moltes felicitats!!!
Jo les vull!!!

M VICTORIA GIRONES PUÑET ha dit...

Moltes felicitats per la constància.
Jo les vull per ressenyar-les

Joanna cruz ha dit...

Moltes felicitats. Jo els vull.

Sergi ha dit...

Mira si apuro el temps, que ja estem a dia 14, però fins ara no he pogut passar per aquí. De totes maneres, no hi vull participar, que el teu ja el tinc i l'altre no em genera interès. Només volia passar per aquí a felicitar-te l'aniversari i a dir que, malgrat tot, espero que en compleixis molts més!

Núria Graell Coll ha dit...

Ostres, Ramona, per molts anys!
I si, jo les vull, també.
Salut!!

Olga ha dit...

Jo els vull!
Gràcies

Olga

Anònim ha dit...

Jo els vull!
Gràcies

Olga

jomateixa ha dit...

Gràcies a tothom!!!!
Miraré de fer un sorteig de manera pública i us dic qui és el guanyador. Una mica de paciència que tinc uns dies un xic complicats ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...