16 d’oct. 2018

EL FUTBOL ÉS AIXÍ de Diversos Autors

Edicions Xandri torna amb un nou joc de relats. Després de lligar autors amb temàtiques de tradició catalana a Els Crims Nostrats i Terra de Crims, ara s'endinsa en el món del futbol, barrejant periodistes i escriptors.
Autors: Irene Solanich, Xavier Torres, Xènia Armadàs, Frederic Porta, Ramona Solé, Josep Gimeno, Aida Montoya, Salvador Balcells, Gemma Montero, Ruth Gumbau, JR. Armadàs.
He tingut el plaer de participar en aquest nou recull de relats, tot i que no entenc massa de futbol. Em costa dir que no a noves aventures i per fer passar una mala estona a un crack futbolístic no cal ser massa futboler, ben al contrari, potser com menys ho siguis, més fàcil és fer-lo patir.
Per posar-ho encara més difícil, els editors et donen un subtema, i a mi em va tocar "Som vermells i blancs" (l'himne del Girona). Em semblava una mica complicat encaixar-ho amb la idea que volia escriure, però quan el J.R. Armadàs va dir mig rient: 'Apa, a la de Lleida li toca el del Girona', vaig pensar que dins la tragèdia, hi podia posar un pessic de comèdia també.


Si teniu ganes de llegir-nos, ja podeu trobar el llibre a les llibreries. Aquí us deixo les fotos dels sospitosos...

Per veure les fotos més grans, cliqueu a la imatge.











La presentació a l'antiga fàbrica DAMM va ser molt divertida. Els que no havien escrit mai res criminal van assegurar que els havia enganxat l'experiència i s'havien quedat amb ganes de més, així que no podem descartar que algun repeteixi, o s'endinsi en l'aventura d'escriure una novel·la... Els ha abduït el costat fosc!







3 comentaris:

Pons ha dit...

També t'atreveixes amb futbol? Ets una tot terreny!

jomateixa ha dit...

No m'agrada gens el futbol, així que podia haver estat molt molt dura amb aquest relat, i reconec que m'he contingut... :D

Sergi ha dit...

Ja hem parlat altres vegades del que penso d'aquesta mena de reculls...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...