"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

16 d’ag. 2017

DEU RELATS ECOFUTURISTES de Diversos Autors

Aquest recull sorgeix de la col·laboració entre el Festival Cryptshow de cinema fantàstic i de terror i l'Editorial Males Herbes. Hi ha publicats els cinc relats guanyadors del premi de la desena edició del festival, i altres relats d'autors diversos.
Com podeu endevinar pel títol, els relats tenen com a tema l'ecofuturisme.
Els autors m'ho han posat fàcil. No m'ha costat gents traslladar-me a cada interpretació del món del futur, a cada situació, a cada història.
Encara que hi havia un punt de partida, una temàtica molt especial, cada autor ha treballat amb estils, construccions i trames molt diverses i els relats són molt diferents. 
Alguns m'han agradat molt, altres no tant. N'hi ha un que he trobat força poca-solta, i com em passa de vegades amb la ciència ficció, algun no l'he acabat d'entendre, cosa que té com a conseqüència que em costi més de llegir-lo i acabi sense agradar-me, però en general, la majoria m'ha atrapat i m'ho he passat bé llegint-los.
Estic segura que en un club de lectura hi hauria molt a debatre. Així que em sembla que és un recull força recomanable.

2 comentaris:

XeXu ha dit...

Ja només per aquesta portada no em convida gaire a llegir-lo, per no dir gens. El tema tampoc no m'apassiona...

jomateixa ha dit...

A mi no m'agraden gens els insectes, però els relats m'han fet passar una bona estona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...