16 d’ag. 2017

DEU RELATS ECOFUTURISTES de Diversos Autors

Aquest recull sorgeix de la col·laboració entre el Festival Cryptshow de cinema fantàstic i de terror i l'Editorial Males Herbes. Hi ha publicats els cinc relats guanyadors del premi de la desena edició del festival, i altres relats d'autors diversos.
Com podeu endevinar pel títol, els relats tenen com a tema l'ecofuturisme.
Els autors m'ho han posat fàcil. No m'ha costat gents traslladar-me a cada interpretació del món del futur, a cada situació, a cada història.
Encara que hi havia un punt de partida, una temàtica molt especial, cada autor ha treballat amb estils, construccions i trames molt diverses i els relats són molt diferents. 
Alguns m'han agradat molt, altres no tant. N'hi ha un que he trobat força poca-solta, i com em passa de vegades amb la ciència ficció, algun no l'he acabat d'entendre, cosa que té com a conseqüència que em costi més de llegir-lo i acabi sense agradar-me, però en general, la majoria m'ha atrapat i m'ho he passat bé llegint-los.
Estic segura que en un club de lectura hi hauria molt a debatre. Així que em sembla que és un recull força recomanable.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja només per aquesta portada no em convida gaire a llegir-lo, per no dir gens. El tema tampoc no m'apassiona...

jomateixa ha dit...

A mi no m'agraden gens els insectes, però els relats m'han fet passar una bona estona

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...