9 de des. 2016

LLEGIR CONDUINT? CORRENT? CAMINANT?...

Doncs sí, avui parlaré dels audiollibres, una manera de llegir sense llegir. Concretament avui us parlaré de Seebook, un lloc on des de fa tres anys es dediquen a fer els ebooks i els audiollibres tangibles. Què vol dir això? Doncs que els pots tenir de manera física per si vols fer un regal original, per exemple.
Seebook ens presenta aquests audiollibres mitjançant targetes que es poden adquirir a la seva web o també en llibreries. Així podeu enviar aquestes targetes, regalar-les, fer-les signar pels seus autors o demanar-les signades, col·leccionar-les...
Aquest nou format també ajuda a la supervivència les llibreries, ja que la venda d'ebooks de manera física, els permet mantenir clients que d'altra manera s'ho descarregarien i prescindirien de les llibreries.
El funcionament és senzill i pràctic. Es pot descarregar al mòbil o a l'ordinador. AQUÍ podeu veure com funcionen els audiollibres.
Crec que és un bon regal, i a més força original, per les dates que se'ns acosten. No només per a adults, també per a nens, ja que de vegades es fan viatges llargs, que resulten molt més amens escoltant els contes de, posem pel cas, Hans Christian andersen. (Gairebé 3 hores de contes!!)
Avui una recomanació diferent, que m'ha semblat molt interessant.

8 comentaris:

Sergi ha dit...

Jo em vaig excusar amb ells, això dels altres formats no em va, jo vull llegir en paper, i amb els ulls, no amb les orelles. A més, jo ja llegeixo el meu llibre caminant, hahaha!

Eloy ha dit...

Xexu, no pots llegir conduint ;)

jomateixa ha dit...

Jo li he regalat al meu nevodet, perquè quan viatgi vagi sentint contes :D

Gènere Negre. ha dit...

Contes negres, suposem, que es vagi acostumant, Hahahaaaa!.....

Garbí24 ha dit...

el paper sempre serà el paper, però hi ha d'haver diferents maneres de fer entrar la cultura. No ho coneixia, ho trobo una bona iniciativa.

Helena Bonals ha dit...

Crec que, com diu l'Eloi, és una cosa bona per quan condueixes. M'ho apunto.

Jan Arimany ha dit...

Estic amb en XeXu; m'agrada llegir amb els ulls. Mentre condueixo música, les notícies o "La competència". :D

Anònim ha dit...

Quina mania en intentar salvar les llibreries, estan condemnades, com ja va passar amb els videoclubs, es poden resistir més o menys però acabarà passant, com més aviat ho acceptis millor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...