1 de des. 2016

HERBA NEGRA... ESPERANT

De molts és sabut que sóc MOLT fan del Salvador Masip des de fa molts anys. Admiro profundament la seva capacitat de fer mil coses i a sobre les fa (segons el meu criteri) molt, molt bé. Al Ricard Ruiz Garzón el segueixo des de fa menys però també m'agrada molt.
El llibre "Herba Negra" va arribar a casa i ja ens vam "barallar" per veure qui la començava primer... La petita és a qui agrada més la temàtica fantàstica, així que es va imposar. Mentre llegeixen, cap de les meves filles vol compartir llibre, però són molt ràpides, així que no hauria d'esperar massa. Però després de poder escoltar virtualment la presentació del llibre, m'ha agafat tantes ganes de llegir-lo que crec que el "robaré" mentre dormen i me'l llegiré de nit

4 comentaris:

Sergi ha dit...

La teva malaltia és preocupant. És clar que jo no he de competir pels llibres amb ningú, a casa ens ho repartim civilitzadament. Veurem quan surti el tercer del Kvothe... Aquest el llegiré, és clar, com també estic llegint el d'en Llort que llegeixes tu ara. Que grans els dos.

Salvador Macip ha dit...

No us podeu queixar, que entre el Llort i jo us tenim distrets... :)

Salvador Macip ha dit...

I moltes gràcies, Tumateixa! Espero amb interès què us ha semblat.

jomateixa ha dit...

XeXu, el d'en Kvothe estic perdent l'esperança de llegir-lo algun dia. vols dir que s'acabarà publicant?? :(

Se m'acumulen els Macip's. També tinc el de "Ramon i Cajal" començat, que vaig llegint a estones, com si fossin petites converses ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...