31 de jul. 2015

FOTOS DEL MES, "THE OTHER READERS"

Ja n'hi ha que repeteixen participació i altres que encara no han començat... Podeu repassar les BASES, o també veure les participacions que hi ha fins ara AQUÍ. Algun participant m'ha preguntat si hi haurà premi per originalitat. Doncs aquest cop tots els participants tindran les mateixes probabilitats de guanyar, sigui millor o pitjor la foto, però guardaré les participacions i potser faré un segon concurs quan s'acabi aquest, on voteu la foto que us agradi més. Així que, vosaltres mateixos, podeu fer-la tan original com vulgueu.

El McAbeu repeteix, aquest cop amb el llibre guanyador del premi St. Jordi, Aguila Negra, de Joan Carreras, que va ser el llibre que va rebre de regal justament per St. Jordi, jeje. Aquest cop la foto està feta a la platja de La Savinosa (Tarragona). Ens diu que hi pot haver relació entre el llibre i el lloc, els que la coneixeu us podeu imaginar perquè, i els que no, cliqueu l'enllaç i també.
Com sempre el seu mini Mc, disposa d'un llibre per a ell. Fantàstic.

La Laura T. Marcel ens envia la foto des de Santa Maria de Gualter a la Baronia de Rialb (Lleida), on va anar-hi de cap de setmana. El llibre que ens recomana és L'Illa dels 5 Fars, de Ferran Ramon-Cortés. I us poso exactament el que m'ha dit ella: "Una excel·lent metàfora que juga amb els fars per a donar les 5 claus de la comunicació. És un llibre suggerent, interessant, dinàmic, pràctic i pedagògic, fàcil de llegir i útil per a poder aplicar a qualsevol àmbit de la teva vida en el que la comunicació amb els altres sigui important, és a dir SEMPRE."
(Ai, ai, si perd el Click... no serà fàcil trobar un Click en un paller! ;D)
 
L'Ousmane viu a Lleida, però no voldria pas trobar-se aquest assassí. Un llibre una mica enrevessat que a estones se'n va massa per les rames, però també força intrigant, La Boira Amaga L'assassí, de Jordi Solé Domingo.



La Isabel R., ben fresqueta des de casa seva, ens envia aquesta foto recomanant La Llei dels Justos, de Chufo Lloréns. Una història clàssica que ens retrata la Barcelona modernista a finals del segle XIX.

La Mireia R., des d'un racó misteriós, ens recomana Sanctus, de Simon Toyne. No és un llibre sol, si ho resisteixes, podràs llegir-ne també la continuació.


El Garbí volava cap a Estocolm, acompanyat d'una bona lectura El Secret de la Reina, de X.R. Trigo, un llibre on passat i present ens descobriran secrets i misteris. I ja podeu veure que també el va acompanyar un miniGarbí a qui no li fan por les alçades.


Alguns m'heu enviat més d'una foto alhora, però les aniré posant d'una en una i així queden més repartides en els mesos següents.

RECORDO ELS PREMIS:
Es poden enviar fins a 4 fotos, així que els premis a que cada participant optarà seran segons les fotos que enviï. 
1 Foto: Tindrà opció a guanyar un lot de llibres.
2 Fotos: Tindrà opció a guanyar el premi anterior o una Box de benestar o gastronòmica (encara està per determinar), i un llibre.
3 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors o un lot de productes d'Olicatessen (feu clic i aneu a la seva pàgina), i un llibre.
http://www.fondamas.cat/
4 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors, o també una nit i esmorzar a l'Hotel Fonda Mas de Vilaller. (feu clic i aneu a la seva pàgina).




Vinga, que això s'està posant interessant, envieu fotos, recomaneu llibres i gaudiu d'aquest calorós estiu!!

6 comentaris:

Sergi ha dit...

No, jo no me n'he oblidat! De moment ja tinc el meu alter ego, no sé si se m'assembla molt, però és el que hi ha! Dels que hi havia a ca la mama, els altres s'assemblaven menys. Són tots antics. N'hi havia un tot vestit de negre que em va semblar que em representaria, però resulta que era un pirata i tenia una pota de fusta! Bé, m'agraden molt els Altres que han enviat, el d'en Garbí és total. Aviat us presentaré el meu, se'n ve de viatge amb mi! L'he triat a ell abans que el llibre que vindrà, serà possible!

McAbeu ha dit...

Això s'anima, qui bon grapat de participacions. Molt xules totes. :-))

Garbí24 ha dit...

a veure si torno a enviar alguna cosa.....Que hi hagi molta participació.

fanal blau ha dit...

Genials totes!
M'hi poso, m'hi poso!
:)

jomateixa ha dit...

M'ho estic passant molt bé amb les vostres fotos!!!!!!

Anònim ha dit...

com m'agrada el mini Mac amb el seu mini llibre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...