"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

20 de juny 2014

REPARTIMENT NÚMEROS... QUI SÓC?

Em pensava que hi hauria més respostes, però no se si és per què alguns ja esteu preparant el pont, o potser els llibres no us han estirat prou, però no crec que fos tant difícil d'encertar-ho.
Les fotos número 3, 7 i 10 era jomateixa, i les 4 i 11 el meu germà. Alguns heu endevinat algun escriptor, però me'ls guardo per a propers concursos, així que no us diré encara qui són.
Bé, els encertants són pocs així que tenen molts números cadascun:
Isabel R. del 1 al 16.
Garbí: del 17 al 32.
Àngels A.: del 33 al 48.
Anna J.: del 49 al 64.
McAbeu: del 65 al 80.
Sa Lluna: del 81 al 96
Sr. Ningú: 97,98,99,00 Si toca al sr. ningú ja mirarem com es pot tornar a fer el sorteig ;D
El guanyador sortirà de les dues darreres xifres del número de la ONCE d'avui divendres 20 de Juny de 2014.
MOLTA SORT A TOTS

El número de la ONCE ha estat el 01264. Així que he de felicitar i enviar els llibres a... Anna J.

4 comentaris:

sa lluna ha dit...

M'agraden els meus números!! :)

Sort a tots i gràssis nina.
Aferradetes ♪♫♪

McAbeu ha dit...

M'agraden els números de SA LLUNA!! :-)))

pons007 ha dit...

M'agraden els números del Sr Ningú :-)))

McAbeu ha dit...

Bé, els números d'ANNA J. també eren molt bonics. :-))

Enhorabona a la guanyadora!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...