10 de març 2010

JOC DE SANT JORDI 2010

Ja hi tornem a ser. S'acosta St. Jordi i arriba l'hora de tornar a jugar... I com el Joc de Lletres de Nadal va tenir tanta participació he decidit que podem tornar-ho a provar amb els MICROCONTES.

Condicions del concurs:

  1. Ha de tenir un màxim de 50 paraules.
  2. Ha d'incloure el títol d'un llibre i l'autor. (així de passada recomanarem llibres...)
  3. Per posar-ho una mica més difícil, la temàtica no ha de tenir res a veure amb la temàtica del llibre que heu triat.
Heu d'enviar les respostes a tumateix.llibres@gmail.com i s'aniran publicant a JOCS DE LLETRES. (No les poseu com a comentaris d'aquest post). Teniu fins al mateix 23 d'Abril, i aquest cop només en podeu enviar un per participant.

PREMIS: Hi haurà premis per a dues persones; els triaran a l'atzar unes manetes innocents que tinc a casa. (Amb testimonis i sense trampes)
C
om sempre un dels premis serà un lot de llibres de diverses editorials,
i aquest cop l'altre premi serà un joc, encara que també està relacionat amb un llibre...


16 comentaris:

Mercè ha dit...

He penjat al meu blog el microconte que he fet per al Concurs de Sant Jordi. Bona iniciativa aquesta.
Una abraçada.

Francesc Mompó ha dit...

Ja he penjat també el meu microconte al blog de Uendos. Anirem llegint a mesura que vagen apareixent-ne.
Una abraçada.
Salut i Terra.

Salvador Macip ha dit...

Jo ja n´he fet propaganda al meu blog!

Assumpta ha dit...

Ara us envio el meu i en faig el post corresponent ;-)

Elfreelang ha dit...

Hola el tinc escrit i penjat al meu bloc si dubto és que sóc i et vaig enviar el mail el 14 a la nit i l'he tornat a enviar avui...m'ha estranyat que el meu microconte no hi fos i si microcontes que sé et van ser enviats després del meu....espero que no s'hagi extraviat

La Meva Perdició ha dit...

Uf, uf. He arribat a temps de fer el meu. Penjat al meu bloc.
Salut companys!

Rafel ha dit...

Gràcies per la iniciativa. Ja he publicat al meu bloc el microconte.
La Cerdanya des de Can Fanga

Salut

El veí de dalt ha dit...

T'he n'he enviat un. Faré difusió, també

Joana ha dit...

Ja l'he penjat, he fet la recomanació i he deixat l'enllaç per a que la gent s'anime.

Abraçades.

Criticartt ha dit...

Molt bona proposta.... ara m'hi poso i t'ho envio!!!

Vicent Terol ha dit...

Jo he enviat el meu i l'he penjat també al meu bloc, informant sobre l'assumpte. Veig que heu sigut ràpids publicant-lo. Gràcies

Xitus ha dit...

He penjat el meu microrelat al meu blog i tb un link amb les bases del concurs :) gràcies Joana!

viu i llegeix ha dit...

Te n'he enviat un i l'he penjat al blog.
Bona iniciativa per recomanar llibres
Bon st Jordi!

fanal blau ha dit...

jo també l'he penjat i t'he enviat un correu!

... ha dit...

Just a temps!!

Nits ha dit...

Hola, sóc la Nits i m'han parlat d'aquesta iniciativa i si no faig tard, que em sembla que vaig justet, justet, :P m'agradaria poder-hi participar.
Em sembla una molt bona proposta! :)

T'he enviat un mail i l'he penjat al meu bloc.

Salutacions!!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...