15 d’abr. 2009

"ELS SECRETS DEL MAG LARI" de Montse Lari, amb il·lustracions d'Òscar Fernàndez.

Sóc una gran fan dels mags i la màgia. Crec que la il·lusió i les descàrregues d'adrenalina que provoquen els espectacles de màgia en petits i grans son fantàstiques. Quan ens reunim en menjars familiars, el meu germà, que té bones mans per les cartes, ens deixa a tots bocabadats; ara fins i tot ja n'han aprés les meves filles, que es creuen la seva pròpia màgia.
Per tot això us vull recomanar aquest llibre del gran Mag Lari, un mag de casa nostra que ens explica mil maneres de fer màgia fàcilment. Un llibre que ens apropa d'una manera divertida i simpàtica al mon de l'il·lusionisme, les cartes, els bitllets, els objectes, els platans... que envolten la màgia.
Potser molts penseu que l'estic recomanant per nens, doncs esteu ben equivocats. El recomano per petits, mitjans i grans, perquè hi ha coses que no tenen edat i crec que és un regal que no pot fallar.
Si voleu saber-ne més coses podeu visitar la pàgina del Mag Lari i fins i tot el seu blog.


3 comentaris:

Montserrat ha dit...

M'has donat una bona idea per sant Jordi. Buscava una cosa aixi. Gràcies

Tonina ha dit...

El vaig veure actuar, fa uns anys, un estiu a Menorca i em va agradar molt. El seu toc d'humor mesclat amb magia el fa especial.

Montse ha dit...

Gràcies per penjar el llibre en el teu blog i per recomanar-lo. Et felicito pel blog, molt complet i interessant!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...