25 d’abr. 2023

LA DIMENSIÓ DESCONEGUDA de Richard Matherson

Recordeu la mítica sèrie? Jo en recordo un capítol especialment que em va fer tenir malsons durant força temps: El d'aquell passatger d'avió que veia algú passejant-se per l'ala i fent maleses. La cara d'aquesta "persona" enganxada a l'exterior de la finestreta de l'avió em perseguia.

En aquest llibre podreu llegir i recordar aquest episodi i altres relats, que ens endinsen en un ambient de suspens, tensió i pors. Històries que també ens faran partícips de decisions difícils d'assumir, pors irracionals o potser no tant, educació i moltes més coses. No els he llegit seguits, com quasi tots els llibres de relats, els vaig combinant amb altres lectures, aquests especialment, perquè m'agrada fer-ne una bona degustació i pair-los a poc a poc.

Havia llegit l'autor en novel·les que m'havien agradat molt, però no en relats, Encara que sí que havia vist alguns capítols de la sèrie... «Vostè encara no ho sap, però acaba d'entrar a la dimensió desconeguda». De la que se n'ha fet una versió actualitzada, que segur que també ens atraparà.


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...