31 d’ag. 2021

LECTURES AGOST 2021

Que a l'estiu es llegeix més... Jo crec que no.

Els llibres de relats, a banda que sempre m'han agradat, es presten força a acompanyar dies de piscina, platja o muntanya, així que aquest mes n'he enllestit un parell. Com sempre, n'hi ha que m'han agradat més que altres, però son unes antologies molt interessants.

He començat a preparar les lectures de la pròxima temporada del club de lectura negra que condueixo, on llegirem al Toni Hill. Els dos autos que he llegit aquest mes son molt recomanables. De moment tots els llibres seus llibres m'han agradat molt, crec que son dels millors autors que es poden llegir en llengua espanyola en l'actualitat.

 


 


 


 

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Confirmo que a l'estiu es llegeix menys. Bé, jo llegeixo menys, perquè faig coses poc habituals i no dedico tant temps a la lectura, com quan tinc les meves rutines. M'he hagut d'esfprçar molt per mantenir el ritme, però he aconseguit llegir els 18 llibres que m'havia proposat! Parlo de juliol i agost, eh! No només agost.

jomateixa ha dit...

Amb tot el que bellugues tu a l'estiu, això és un record, i sense fer tantes coses, també ho seria :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...