2 d’abr. 2019

INSTA RECOMANACIONS DE MARÇ

El temps passa volant!
Els lectors sabem que aquests primers mesos són terribles. Arriba la invasió de publicacions, l'estrès de ser incapaç d'atendre al desig de tenir-les totes, de llegir-les totes, de ressenyar... 
Respirem amb tranquil·litat, evitem la bogeria, intentem mantenir la calma i triar amb seny.
Us deixo algunes recomanacions, recordant-vos que no he llegit tots els llibres que poso a Instagram!! Els que vaig llegint els vaig ressenyant al bloc.

(Cliqueu les imatges per fer-les més grans)














2 comentaris:

Sergi ha dit...

Sí sí, amb seny. Aquest matí ja he reservat 4 llibres a la llibreria de referència, i aquests són només els que pensava que no tindrien en stock... després hi haurà els que agafaré allà mateix. Sant Jordi és l'excusa. Però he de dir que aquest any vaig fatal, o això em sembla. O no trio bé els llibres, o potser no tinc el cap a lloc, que també podria ser.

jomateixa ha dit...

No ho podem evitar, costa molt controlar-se :DD

Això d'encertar els llibres, ja passa. Potser com més llegim, més costa satisfer les expectatives...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...