29 de maig 2015

MÉS FOTOS CONCURS "THE OTHER READERS"

Com cada mes us vaig recordant que tenim un joc obert: THE OTHER READERS. Si voleu participar-hi encara hi ha força temps, consulteu les BASES, i mireu les FOTOS enviades fins al moment.
Aquesta primera foto del McAbeu amb el seu famós llibre d'enigmes no és per al concurs, va publicar-la al seu bloc com una mena de presentació del seu àlter ego i per fer una mica de publicitat del meu concurs. Gràcies Mc. Així i tot l'he volguda posar perquè em va agradar molt.
La que sí que entra en concurs és aquest collage que ha fet. El lloc, el Jardí Botànic de Salou, molt escaient al títol del llibre que ens recomana: "Si són roses floriran" de Manuel de Pedrolo. Aquest és l'últim de Pedrolo que ha llegit, però molts ja sabem que és un dels seus autors preferits, així que ens recomana que llegim qualsevol llibre de Pedrolo, perquè a més, aquest any es commemora el 25è aniversari de la seva mort.
Aquest mes no hi ha cap més foto, però espero que amb el bon temps el personal comenci a passejar-se més i li agafi ganes de fotografiar-se amb els seus "other readers". Us recordo que cada participant en pot enviar fins a quatre i també que no espereu fins a l'últim més.
http://www.olicatessen.com/El que sí que ja puc anar avançant és que un dels quatre premis que hi haurà, serà un lot de productes ecològics de  Olicatessen. Cliqueu el nom o la foto i feu un cop d'ull a la seva pàgina per poder veure tots els productes.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Bé, bé bé, ja es revelen els premis. Jo hi participaré, però de moment no he anat a cap lloc interessant. Ni tinc el meu 'other reader', he de vistar ca la mama aviat!

El que està clar és que a més del Gran McAbeu, ara tenim el Petit McAbeu, que dóna molta guerra. Jo crec que ja se'l podria premiar per la feina que porta, els dos llegeixen els mateixos llibres sempre!

McAbeu ha dit...

M'alegro que t'hagi agradat el meu collage, ja sé que amb la foto sola ja n'hi ha prou però m'agrada fer aquestes coses... deu ser que tinc massa temps lliure. ;-)

Per cert, secundo la proposta d'en XEXU de que ja em podries premiar directament (no és per mi, ho dic pel petit Mac que segur que se n'alegraria molt :-D) però com que ja m'imagino que em diràs que no pot ser, seguiré amb el meu pla inicial d'enviar-te algun que altre collage més. El proper pel mes de juliol. :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...