23 de març 2015

SÈRIE PAX de Asa Larsson

Aquesta setmana: Còmic, novel·la gràfica i... sorpreses!

Amb PAX, Asa Larsson debuta en literatura infantil. El primer còmic es titúla La Vara dels Maleficis, i ja s'ha publicat també el segon, El Grim. Sembla que serà una sèrie de 10 llibres de misteri amb tocs de terror, i aventures una mica fantàstiques. Els ha escrit conjuntament amb Igela Korsell, escritor juvenil i amb les il·lustracions de Henrik Jonsson.
Alrik i Viggo Delling, són dos germans que són acollits en un poble que amaga més misteris del que en un principi els havia semblat. Trobaran una biblioteca sota terra amb llibres de màgia. Però hauran d'anar amb compte perquè la màgia atrau tant al bé com al mal...
Publicats en català per Estrella Polar (Grup 62)

2 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

L'autora no m' ha agradat mai, mira que n'hi han del seu gènere que m'atrapen, com l'altre sueca, la Läckberg, de qui ho he llegit tot.
A més la novel·la gràfica i jo també estem renyides, a casa el lector d'aquest gènere és el meu marit

Sergi ha dit...

Avui estic d'acord amb la Bruixeta, de la Larsson en vaig llegir només un i em va decebre força, sense ritme ni substància, i no he volgut llegir-la més. A sobre novel·la gràfica, i per nens?? No, millor que no.

Ah, les altres sueques no són massa millors que la Larsson al meu entendre, però almenys tenen un primer llibre destacable.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...