16 de des. 2013

ÚLTIM "QUI EL VOL LLEGIR?"

Ja som al Desembre. Dotze mesos, molts jocs, molts llibres regalats... Primer de tot agrair als més fidels la seva participació en gairebé tots els jocs de l'any. Agraeixo també a tots els que em visiten, els que juguen de tan en tan, els que comparteixen lectures amb mi, els que comenten... He de donar també gràcies a totes les editorials que col·laboren regalant-me alguns llibres.
He triat aquesta foto perquè el regal va de crims... CRIMS 3.0 de Cossetània.
Què haureu de fer aquest cop...? Doncs, ser seguidors del meu bloc i del meu facebook, deixar un comentari, posar un banner al vostre bloc amb enllaç o fer-ne publicitat arreu... 
NOOOOOOO! No us espanteu, que és broma. És que molts cops he vist blocs on per jugar s'ha de fer tot això i molt més. Si mai us faig fer això deixo que em renyeu de valent!!
Per aquestes festes s'ha de ser generós i a mi m'agrada moltíssim regalar. Si fos milionària faria regals a carretades! Però, no ens apartem del tema. Avui farem un JO EL VULL. Sí, només haureu fer el que fan molts nens quan veuen els anuncis per aquestes dates, haureu de dir JO EL VULL als comentaris (també podeu dir més coses). Teniu temps fins al dia 19, llavors faré el repartiment de números. 
Com m'he adonat que em visita gent de molt lluny, he de dir-vos que només hi podran participar els de la península i Les Balears (ho sento de debò pels de Les Canàries, però la duana està molt carregada)
Apa doncs, quan vulgueu...

29 comentaris:

Sergi ha dit...

Si ens ho poses així de fàcil, ho tinc claríssim: JO EL VULL!!

I també aprofito per dir-te que m'encanta la teva generositat i que sempre ens facis passar bones estones. A mi no m'agrada obligar a ningú a fer res, i tu sempre ens ho poses fàcil i sense condicions. Per això participo fidelment, val la pena! Moltes gràcies per fer-nos jugar i felicitats pel teu amor pels llibres i per aquest blog! I que per molts anys t'empesquis jocs per nosaltres, si les editorials es porten bé!

Bea ha dit...

JO EL VULL!!!
No fa gaire que he conegut aquest blog, però m'agrada molt i ja està als meus "favoritos".
Moltes gràcies pel concurs (i que continuïs fent molts més) i a veure si tinc sort...
Ah! I bones festes!

sa lluna ha dit...

He de dir que és tot un plaer passar per aquí, que no et puc seguir al facebok perquè no en tinc, que de vegades deixo comentaris i d'altres no, que m'encanta participar en els teus jocs, que he tingut la sort de rebre dos interessants regals teus i que, com no, JO EL VULL!!

I per molts d'anys més!! ;)
Aferradetes.

Isabel R. ha dit...

Que fàcil ho poses, que bé JO EL VULL!!! Així dóna gust jugar. Moltes gràcies per fer-me passar tan bons moments. A veure si hi ha sort..

Neguema ha dit...

Jo el vull!!
Acabo de llegir de que va el llibre i m'ha entrat molta curiositat!!! Surt fora del comú, així que m'apunto.:)

Anònim ha dit...

La veritat es que aquest llibre si que em fa gràcia, i si que el llegiria, per tan... Jo el vull!
Posats a demanar, si tinc la sort que em toqui, puc ser exigent i demanar-lo en format electrònic? Es que fa molt de temps que no llegeixo en paper i no se si encara en sabré :P

McAbeu ha dit...

I tant que JO EL VULL!. I a més el vull tant que si no em toca en el teu sorteig el posaré a la meva carta als reis. Veig a la barra lateral del blog que tu l'estàs llegint així que potser esperaré a veure que en dius, però només llegint la ressenya de l'editorial m'ha interessat molt i em sembla que m'agradaria un llibre que ens fa resoldre casos policíacs utilitzant l'enginy.

I les gràcies te les donem nosaltres a tu per fer-nos jugar i per compartir el teu amor als llibres amb nosaltres! :-)

jomateixa ha dit...

hi ha el que hi ha, i només el tinc en paper, paper!

jomateixa ha dit...

El vaig comentar el divendres Mc., encara que no l'he acabat, el vaig llegint a estones, com són casos independents el vaig combinant amb "Els Trons"...

jomateixa ha dit...

M'agrada que em visitin i participin, suposo que com a tots els bloggers, i espero poder seguir fent jocs i regals per passar-ho encara més bé.

jomateixa ha dit...

Fent recompte, un tan per cent alt dels que heu dit "jo el vull" fins al moment ha guanyat algun cop algun llibre en els meus jocs...

Garbí24 ha dit...

Jo el vull.......si em toca es clar. Sempre és un plaer passar per casa teva a veure que ens recomanes.
Ah i bones festes i any nou.

McAbeu ha dit...

Se'm va passar la presentació que en vas fer. Ara l'he anat a llegir i m'has confirmat l'interès que m'ha creat la ressenya de l'editorial. Me l'apunto segur!

M. Roser ha dit...

Ah, doncs m'hi apunto, jo el vull, també...

Sergi ha dit...

Ets molt generosaaaaaaa! Jo n'he guanyat més d'un i tot, per pesat.

FlordeNoche ha dit...

Jo el vull! Com tothom jajajajaja. Quin rotllo seria FB, banner, etc. En fi moltes gràcies, Bones Festes i... Sort en el sorteig!

Sergi ha dit...

A la meva colla, deiem "Entrepa de bull? Jo el vull... Felicitats pel blog.

somriure ha dit...

Bon dia!!!!!
Moltes gràcies pel Blog i per aquestes estones que es van creant.
També escric per dir...... "JO EL VULL!!!!!!!!"
Ah! Molt bones festes!!! I que durin tot l'any!!!!

Laia Aixalà

creativitynvernon ha dit...

JO EL VULL!!!
Molt bones festes ;)

Anònim ha dit...

casi que no arribo, pero JO EL VULL!!!!!!!!

bones festes per tothom!!!

Anònim ha dit...

ei soc l'Àngels, no anònim, jeje

Josep M Solé ha dit...

Hola! felicitats pel blog i pels jocs del blog, bones festes i... JO EL VULL!!! uf, l'últim dia... que justet!

Unknown ha dit...

La gent d'Alfés també diem JO EL VULL!!!

Anònim ha dit...

Hola sóc el Pau, sóc del Barça i JO EL VULL també

Anònim ha dit...

Sóc la Núria, i JO EL VULL! Bon Nadal i pròsper any 2014!

Carme Rosanas ha dit...

Arribo al límit!!! JO EL VULL!!!

Gràcies, jo mateixa...

Anna ha dit...

Ei! Jo el vull!!! Un llibre sempre és un gran regal! Gràcies i bones festes!

Anna ha dit...

I jo també el vull! el vull! el vull! Que tinguis un feliç 2014 Tumateix!

jomateixa ha dit...

Gràcies a tots per jugar!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...