7 de nov. 2013

PATRICK ROTHFUSS A BARCELONA?

Avui he vist al facebook que sembla que en Patrick Rothfuss és a Barcelona!!! Com m'agradaria trobar-me'l tot passejant... ups sóc a Lleida...
Us passo el que va posar ahir. (no ho tradueixo perquè em costa menys entendre-ho que traduir-ho exactament)
I'm in Barcelona and feeling *very* cosmotolitan.

Why? Well first off, I ordered my dinner all by myself. Which is kind of a big deal if you don't speak the native language. Even better, I had less trouble ordering and making correct change than the drunk guy in front of me.

I'm proud of this. I might be a painfully monolingual American. But I still an less confused than a native-speaking drunk.

Secondly, I was just propositioned by my very first prostitute! Woo! Achievement Unlocked!

I'm honestly thrilled about this. It's never happened to me before, and I find myself oddly flattered.

The language barrier wasn't much of an issue here either. Despite the fact that I didn't speak Spanish, she made it very clear what was on the table. She was very polite too.

I did get a little flustered though. And now that I'm back in my hotel room, I regret not taking more time to talk to her. There are a thousand questions I would have liked to ask, and I would have been more than happy to pay her for her time....


És molt de la broma.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Serà possible que el tio vingui a Barcelona i l'únic del que parla sigui una prostituta...

A més, què fa a Barcelona, no hauria d'estar escrivint 'Les portes de pedra'???? Que espavili!!!

jomateixa ha dit...

això mateix he pensat jo. Que l'espera ja s'està fent massa llarga!

Neguema ha dit...

Encara tinc el segon per començar, no sé quin agafar primer si el seu segon o el segon de Juego de Tronos... dilemaaa!!XD

jomateixa ha dit...

Resulta que estava a Barcelona signant llibres i després a Madrid!

Anònim ha dit...

Estic orgullós que al meu país les prostitutes siguin més obertes que a Wisconsin :D

Anònim ha dit...

Ains!! Jo vaig pel 39% del Segon. Mare meva... ja pot començar a escriure depressa!!

Mi3eia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...