10 de març 2010

ELS LLIBRES DE LUCA de Mikkel Birkegaard

De vegades hem de parar de llegir, però el llibre ens te tan enganxats que no podem. Creiem que és el llibre que ens absorbeix, però i si no fos únicament el llibre...?
Q
uan contem els contes als nens intentem transmetre sentiments, colors, imatges i emocions per activar la seva imaginació i volent o sense voler també els transmetem la nostra manera de veure les coses. I si algú fos capàs d'influir realment en les nostres decisions utilitzant la lectura...?

A
l acabar un llibre ens podem sentir contents... defraudats... tristos... eufòrics... i segons el nostre estat d'ànim podem rebutjar un llibre i mesos més tard trobar-lo interessant... Som realment nosaltres, son els llibres o hi ha alguna cosa més...?

L'
autor ha escrit un llibre de ficció o... no. El tema és original i et fa sentir una mica paranoic (només una mica). La trama a estones resulta previsible, però així i tot és un llibre interessant.

1 comentari:

L'Escrividor ha dit...

Jo el vaig començar perquè el tema em va semblar molt original, però no el vaig poder acabar. Se'm feia pesat i ho vaig deixar estar. Potser no el vaig llegir en el moment adequat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...