28 d’oct. 2009

"EL MÓN SOBRE RODES" de Albert Casals.

N'havia sentit parlar i l'havia vist en alguna entrevista televisiva i la curiositat em va portar a llegir-lo.
Quan ja havia llegit unes quantes pàgines i havia seguit l'Albert en l'inici dels seus viatges, no vaig poder evitar pensar en les meves filles. La gran, té gairebé onze anys i si d'aquí tres anys em demanés una motxilla i volgués anar a veure món tota sola se'm posarien els pels de punta...
Així que vaig passar a llegir directament la part final: "Què en pensen els meus pares?" i després "com veig el món" Vaig començar el llibre ben bé pel final. Bé, l'Albert i la seva família tenen una molt bona filosofia de vida.
I
així vaig continuar llegint les aventures i desventures dels seus viatges en cadira de rodes i amb un pressupost més que limitat; de la seva fantàstica sort i de les anècdotes i moltíssimes experiències.

E
l vaig trobar força interessant, un llibre de viatges diferent. He de reconèixer, però, que quan m'imagino les meves filles rondant pel món i dormint per les platges, els parcs, a casa dels amics que van fent pel camí... se'm posen igualment els pels de punta. (ja m'ho diuen que sóc massa patidora)

S
i voleu saber més coses sobre l'Albert, que és un jove lluitador, a qui li agrada molt viatjar i compartir-ho amb tothom:
www.elmonsobrerodes.cat


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...