23 de nov. 2008

PATRICIA CORNWELL


Aquí no puc parlar solament d'un llibre. Els llibres d'aquesta autora son com una serie televisiva, i els protagonistes passen de llibre en llibre.
Una forense, un detectiu, una neboda que és un crac amb els ordinadors... Son llibres comparables a CSI, Mentes Criminales... fins i tot hi ha una mica de Mèdium.
Uns llibres escrits amb tot el luxe de detalls, on no ens estalvia unes descripcions forenses molt reals, i on ens va descobrint els fets pas a pas, per que disposis de totes les dades i "juguis" a endevinar el final.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Grans llibres els de la Patricia (que no la que surt per la tele!!). En dono fe!!

bajoqueta ha dit...

Jo també he llegit molts d'ella i m'agraden molt.

òscar ha dit...

no n'he llegit res i no sé ben bé per quin estrany prejudici lector. però si dilluns no veig altra cosa que la sèrie. potser, per dimarts, abocar-me a alguna lectura no estaria malament, no?

Mireia ha dit...

a mi també m'agraden però cada vegada s'emboliquen més amb les relacions personals entre els persontges. Estic llegint l'últim i no m'acaba d'enganxar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...