18 d’oct. 2022

THE MINIMALISM


I love minimalism! recommended books:
"The minimalism", "Love people, use things", Joshua Fields and Ryan Nicodemus.
"Minimalist home", "Things that matter", Joshua Becker
During my life, without knowing it, I think I have been quite minimalist, but now I am convinced that it is the best path to economic freedom.
And I also practice English with your videos and podcast.

The minimalists (and T.K. Coleman)

Joshua Becker

M'encanta el minimalisme! Us recomano aquests llibres, que per mi són els millors.

Durant la meva vida, sense saber-ho, crec que he sigut força minimalista, però ara estic convençuda que és el millor camí cap a la llibertat econòmica.

A més practico anglès amb els seus vídeos i podcast.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...