2 d’abr. 2020

INSTA RECOMANACIONS DE MARÇ

Ha estat un mes complicat, i la cosa no ha acabat. Acompanyats de l'amenaça del Coronavirus, hem intentat seguir amb les nostres vides amb la sensació que ens havien transportat dins una novel·la/ sèrie/ pel·lícula de ciència-ficció.
Estic segura que a molts les lectures ens han ajudat a contrarestar una mica el confinament. Aquestes són les imatges que he compartit al meu Instagram. Qui sap si aviat totes les imatges de gent llegint seran interiors... o potser si vaig publicant les d'exterior que tinc guardades, crearà la sensació que l'aïllament no ha succeït mai.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Va, confessa, a banda de llegir, segur que amb tot el que se t'ha anul·lat i la baixada de la feina estàs aprofitant per escriure!

jomateixa ha dit...

Jo encara vaig a treballar, menys dies, però carregant més angoixa...
Així que tinc una mica més de temps lliure, sí, però la casa plena de gent/família... Sí que intento escriure, però no aconsegueixo fer massa més que abans :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...