7 d’abr. 2019

THE OTHER READERS GUANYADORS 2019

Crec que primer havia de publicar el repartiment dels números pel concurs THE OTHER READERS, però com hi ha hagut pocs participants, he decidit que tots es mereixen premi. Per tant, us deixo les fotos que m'han enviat, i els afortunats (tots), ja em podeu enviar l'adreça postal i us enviaré els llibres de regal. Felicitaaaats!!!
(Us recordo que podeu clicar les imatges per fer-les més grans)

Començo pel XeXu, que m'envia la seves recomanacions des del Llac Maligne, al parc natural de Jasper, al Canadà, recomanant "El conte de la serventa" de Margaret Adwood. I des del parc d'atraccions Prater de Viena  "Canteu esperit,s canteu" de Jesmin Ward. Quina enveja que em fas, tan viatger.



El Jan M Petit també ha volgut participar aquest any, la fotografia està feta a Vila-seca, davant la carpa del "Circ dels Somnis". I com és un participant genial, també ha volgut ser per un moment un personatge de ficció i ha triat ni més ni menys que "Hannibal"!!! de Thomas Harris. Diu que el que li va costar més, va ser posar la mirada d'assassí psicòpata, però crec que ho ha clavat!...  Podeu llegir les explicacions que ens dona dels llibres i dels llocs al seu bloc: XAREL·10.



Els participants nous, podeu veure que són una mica diferents. L'Elena C. Participa amb el seu àlter Lego (hehe), des del sofà, amb el coixinet de llegir, i recomana "Atrapada al mirall" de Gemma Lienas. I també una altra recomanació que ens assegura que és molt bona, malgrat el títol estrany, "L'aspiradora de Ramon Llull" d'Antonia Carré-Pons.



I el Jan McPetit ha participat també amb una altra recomanació doble: Des de l'aeroport de Reus, ens recomana "Tot el bé i tot el mal" de Care Santos. I després, el McPetit es posa a la pell d'un grandíssim personatge, com no podia ser d'altra manera, "Aegon, que passaria a la història com Aegon el Conqueridor i Aegon el Drac", recomanant "Foc i Sang" de George R.R. Martin. Podeu llegir tot el que ens explica sobre les imatges, al seu bloc: XAREL·10.



I un dels altres participants nou és el Jordi G. que des de la cadira del balcó, el seu àlter ego ens recomanen "Gervasius" de Josep Brugada.


I fins aquí els participants, espero que no me n'hagi deixat cap. Tots tindran premi, els de participació doblada, premi doble. Moltíssimes gràcies per jugar amb mi, m'ho passo molt bé, amb els nostres petits lectors.




5 comentaris:

jomateixa ha dit...

Les dues recomanacions últimes del McAbeu, les tinc a casa pendents, amb moltes ganes, i també una mica de por d'esperar-ne massa...

McAbeu ha dit...

Són genials les fotos d'en XEXU, fa goig que els nostres petits lectors arribin fins a l'altra punta del món.
I també m'afegeixo a la benvinguda als "Alters Legos" de l'Elena i el Jordi. Va ser una bona idea augmentar el ventall de "ninotets" possibles.
I parlant d'això, el teu que ens ensenyes a la primera foto ja l'havíem vist? És un gran àlter ego, molt reeixit i molt xulo!

Pel que fa a les recomanacions. Tinc "El conte de la serventa" en el punt de mira ja fa temps, espero que caigui un dia d'aquests. I m'apunto també "L'aspiradora de Ramon Llull" que m'ha cridat molt l'atenció.
Et comento que els dos últims meus que cites al teu comentari valen força la pena. El de George R. R. Martin és molt entretingut de llegir (amb l'estil característic de l'autor, malgrat que no sigui tan apassionant com els de la saga). El de la Care Santos l'he trobat molt bo però, si ho hagués sabut, hauria esperat a llegir-lo quan ja estigués disponible la segona part perquè si no quan l'acabés et quedes amb les ganes de saber moltes coses que queden enlaire.

Dos apunts finals. Primer, constatar que el meu McPetit ha estat l'únic que s'ha disfressat. Dir-te que no sé si continuaràs demanant-ho en pròximes edicions del concurs però que, tant si és que sí com que no, tinc preparades dues o tres més fotos del meu click interpretant altres personatges literaris i que penso publicar-les igualment.
I segon, és una llàstima que no s'hagi apuntat més gent al concurs però mira, així tenim premi tots que està molt bé. Gràcies per la part que em toca.

Sergi ha dit...

Però com pot ser tan desaprensiva la gent de no participar! Però si jo no vaig en lloc sense el XeXu petit, ni tampoc sense un llibre, així que ho tinc facilíssim per participar. Encara em guardo fotos per futurs jocs, muahahaha. Que sàpigues que, a banda de tantes recomanacions mútues i lectures compartides, hauràs fet que el meu alter ego hagi esdevingut un 'ítem' indispensable en les meves sortides. Ha escalat amb mi les muntanyes més altes i ha viatjat amb mi a molts països, i ho seguirà fent. I saps què, ho faria encara que no hi hagués premi, aquest joc és una passada, hahaha.

En Mac lloa les meves fotos, i no seria just que jo no digués res d'en Jan Petit. Si hi hagués només un premi, sens dubte jo votaria per les fotos on surt disfressat, però si fins i tot li ha posat els ulls de color lila com tenen els Targaryen! Jan Petit mereix un reconeixement!

Eloy ha dit...

Jo m'he despistat del tot. Fa temps que tinc preparat el meu alter ego. Aquest matí pensava que havia de fer la foto i he arribat tard. Enhorabona als participants (i també guanyadors). Espero no dormir-me la propera :)
Moltes gràcies pels jocs, Ramona.

jomateixa ha dit...

McAbeu, L'àlter ego que he posat, me'l va regalar la Creativity (http://creativitynvernon.blogspot.com/), que és una crack.
No sabia que hi hagués dues parts del llibre de la Care, aix...
El tema de disfressar els àlter ego, podia ser també qualsevol altre Click o petitò que tinguéssiu per casa, però fer-ho amb el teu, encara té més mèrit. Ha sigut genial. I els ulls, que diu el XeXu, el McPetit és un gran actor :DD

XeXu, em sembla genial que t'acompanyi!
Per les fotos que tens guardades, no pateixis, farem més jocs. Potser a l'estiu s'apunta més gent, però si segueixes amb els teus viatges, segur que se t'acumularan.

Moltíssimes gràcies per jugar amb "nosaltres".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...