24 d’oct. 2018

PECES D'UN TRENCACLOSQUES de Núria Martínez

Aquesta és la primera novel·la de la Núria Martínez, companya d'aquest món virtual, on la coneixem del bloc "La màgia dels llibres". Vaig estar molt contenta quan vaig saber que li publicaven el llibre, i també quan aquest per fi va arribar a casa. Tenia moltes ganes de llegir-lo, però quan per fi vaig començar la lectura, em vaig quedar garratibada.
No sé com ha sabut trobar la valentia per escriure aquesta història, que reflecteix uns moments duríssims, que ningú hauria de viure, i que la pròpia autora i la seva família van haver de sofrir. Encara que, per suposat, l'autora ha creat una nova història, partint de vivències conegudes.
La Mar rep la notícia de l'accident del seu fill, i en uns segons el seu món canviarà per sempre. La novel·la és plena de sentiments i emocions. Alterna la tragèdia del present amb parts d'un diari que ens mostren també un altre drama que ve de més lluny.
Està molt ben escrita i es llegeix de manera àgil. Els personatges són molt reals, i els fets, terribles. De manera tranquil·la, avancem amb els protagonistes en els intents de superació, mentre el passat s'entesta a entorpir el procés cap a l'acceptació. Al final, tanquem el cercle, i el títol encaixa en la història a la perfecció.
L'he gaudit i l'he patit, i espero que sigui la primera de moltes més novel·les.

2 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Moltes gràcies, Ramona!!! Me n'alegro molt que t'hagi agradat :)

Botika ha dit...

Estic segura que la Núria escriu molt bé, només cal llegir les seves ressenyes, el llegiré segur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...