2 d’oct. 2018

INSTA RECOMANACIONS DE SETEMBRE

Cada cop se'm fa més difícil trobar temps per ressenyar, per arribar a tots els projectes que tinc en ment, i per passejar pel meu estimat món dels blocs. La temptació de deixar-me abduir per les xarxes més ràpides i aparcar el bloc és aclaparadora, però de moment vaig resistint i combinant ressenyes amb recomanacions més àgils, o potser més accelerades, aquí i allà.
Us deixo les que he fet a Instagram, recordant un cop més, que no els he llegit tots. Alguns sí, i altres els tinc a casa, esperant torn. Això que tingui tants llibres en llista d'espera també estressa una mica, encara que és un estrès de drogoaddicte, i no puc evitar afegir-ne més i més.

(podeu clicar les imatges per veure-les més grans)














1 comentari:

Sergi ha dit...

Em sembla que molts estem així darrerament... però almenys que no vulguem abandonar mai els llibres, que no ens faltin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...