27 d’abr. 2018

DESVIRTUALITZAR

Els blocaries no acostumem a desvirtualitzar-nos, i ja ens va bé, però he de dir que cada cop que m'he trobat amb un dels companys dels blocs hem compartit molt bons moments. Aquest cop li ha tocat el torn a Salvador Macip
Vam fer una mica de turisme per Lleida i ruta per la premsa parlant del llibre "100 preguntes sobre el càncer", que ha escrit juntament amb Daniel Closa. (Cossetània edicions)
Un plaer les estones en que vam compartir converses, i genial haver pogut escoltar la conferència sobre un tema tan interessant.

 Aquí quatre blocaires parlant sense teclat... ;D

5 comentaris:

McAbeu ha dit...

Només m'he "desvirtualitzat" dues vegades en aquests 9 anys i escaig que fa que tinc blog però coincideixo amb tu que els dos cops van resultar una molt bona experiència. :-)

Sergi ha dit...

Em quedo amb la cara d'esparverat que posa en Macip a la darrera foto, no sé que li devia estar dient, hahaha.

Salvador Macip ha dit...

Va ser una desvirtualització fantàstica i a més múltiple! XeXu, la cara és perquè no havia vist mai tantes blogaires juntes en persona.... :)

jomateixa ha dit...

La cara és també perquè ja feien plans per tornar-lo a convidar a Lleida, i potser el vam espantar una mica :DD
Va ser genial, i mentre dinàvem vaig intentar treure-li el secret de com s'ho fa per fer tantes coses i abastar-ho tot... HA HA HA (rialla de dolentota)

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...