6 de març 2018

FANTRAGINERS

Vaig començar l'any parlant de lectures de ciència-ficció gratuïta o gairebé, i espero que us ho agafeu com una manera de gaudir entre altres, que podrien ser comprar un llibre per llegir-lo. Perquè encara que llegir gratis estigui molt bé, que la feina de l'escriptor tingui un valor, també ho està.
Dit això, avui us enllaço a una pàgina que vol promoure, estimular i enganxar als lectors a la ciència-ficció.
Ells es defineixen així:
"FANTRAGINERS és un projecte editorial cooperatiu i no comercial de literatura fantàstica. Editem, recopilem i difonem obres de fantasia, ciència ficció i terror en qualsevol variant del català i en qualsevol format, sempre que estiguen lliures de drets d’autor; bé escrites sota domini públic, be sota llicències copyleft creative commons."
De moment tenen dos títols a disposició dels lectors. Dues novel·les força breus que he llegit, i que us recomano. 
Seguiré la pàgina, seguiré llegint el que publiquin, i potser fins i tot hi col·laboraré, si aconsegueixo esgarrapar una mica de temps, perquè trobo que fan la feina ben feta.


2 comentaris:

McAbeu ha dit...

M'agrada la ciència ficció i trobo que és una iniciativa molt interessant que val la pena seguir. Vaig a fer-hi una ullada i a descarregar-me els dos epubs que dius que ofereixen que espero que només siguin els primers de molts més. Gràcies per descobrir-me-la.

Sergi ha dit...

La iniciativa és interessant, però no sóc tan fan de la ciència ficció, tot i que aquest any n'estic llegint més del normal. Però de moment seguiré amb les meves tries d'aquest any, que m'està anant bé.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...