24 d’oct. 2017

INSTINT DE SUPERVIVÈNCIA de Ramona Solé

Un dia vaig fer un post que s'anomenava "Aquest llibre no el ressenyaré jo", on us recomanava la meva primera novel·la, QUADERNS. Avui hi torno amb aquesta segona, INSTINT DE SUPERVIVÈNCIA.
Aquest cop he volgut parlar de la manipulació. N'estem tan envoltats que la vivim i l'acceptem amb naturalitat. 
A causa de les circumstàncies econòmiques crítiques en què es troba la Sofia, ha d'acceptar una feina, que en principi sembla una bona sortida, però poc a poc s'endinsarà en una situació força complicada.
Espero que us agradi. Us deixo el booktràiler que m'ha fet el meu germà: 
Si voleu escoltar de primera mà el com i el perquè, avui presento a la llibreria SomNegra de Barcelona, el dijous al Cafè del Teatre de Lleida... o podeu triar la presentació que us vagi millor aquí:  

8 comentaris:

Sergi ha dit...

No cal dir que el llegiré, ja t'he donat l'enhorabona diverses vegades, però ho torno a fer ara que ja és una realitat. Són dies difícils, però a la que pugui m'escapo a la llibreria.

McAbeu ha dit...

Jo també el llegiré, en tinc moltes ganes des de que em vaig assabentar de la seva publicació per una piulada teva a twitter.
De fet, fa uns dies vaig haver d'anar a Tarragona per uns assumptes i vaig aprofitar per entrar a un parell de llibreries ben conegudes i cèntriques a veure si havia arribat però encara no el tenien. Ho tornaré a provar, no en dubtis.
Moltes felicitats per aquest "nou fill". :-))

Salvador Macip ha dit...

M'encanta el tema de la manipulació, motiu de més per llegir-la. Quan passi pel país me l'agafo!

Ramona ha dit...

Gràcies!! :*

Eloy ha dit...

Ja el tinc aquí. Em mira impacient. No trigarà a caure ;)

Anònim ha dit...

Veig que li has agafat el gust a això d’escriure

Botika ha dit...

No sabia que escrivies, i a més novel.la negra! Em sembla un argument molt interessant, el buscaré a la llibreria.

jomateixa ha dit...

Gràcies! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...