29 de set. 2017

INSTA RECOMANACIONS SETEMBRE

Ara m'adono que, aquest mes, les recomanacions per alimentar el cos han sigut força variades, però les de lletres han sigut una mica massa negres potser, bé, ho trenco amb "Red Queen", que està en anglès, i la meva filla petita l'ha llegit (no menteixo), en tres dies!!  És una saga, i el segueixen dos més, que ja tenim a casa. 
Jo (tampoc menteixo), potser tardaré tres anys a llegir-lo, ja us ho explicaré. Segons la lectora col·laboradora, "és una passada, t'agradarà".

Cliqueu les imatges per veure-les més grans.














2 comentaris:

Sergi ha dit...

Més que en la Red Queen, jo estic interessat en el pastisset de xocolata que l'acompanya... però ja ens explicaràs què té d'especial el llibre, i què t'impedirà llegir-lo fins d'aquí a tres anys.

jomateixa ha dit...

No volia dir que no el llegiria fins d'aquí a tres anys. Volia dir que, com està en anglès, tardaria tres anys a llegir-lo.
He de buscar moltes paraules pel camí...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...