19 d’ag. 2016

EL ÚLTIMO VUELO DEL MICRORAPTOR

Quan una novel·la m'agrada voldria que no s'acabés mai, que fos llarga, llarga. Però els que visiteu des de fa temps aquest bloc, sabeu que m'agraden molt els microrelats i que juguem a fer-ne (JOC DE LLETRES) cada any, i ens ho passem bé inventant grans històries en poques paraules.
Per això avui us recomano el llibre de Sergi G. Oset, més de... bé, és un recull de molts, moltíssims microrelats, i alguns més que micros! 
Amb tant per remenar hi trobareu de tot. Estan dividits en diverses seccions: Microhuevos revueltos; Micropeajes; Microcrímenes maxauberianos; Microlibro del amor (i de la guerra); Dudas, inquietudes y resultados de una microbúsqueda interior literaria superficial; Micromonstruos ejemplares;... i així anar fent. Divertits, criminals, romàntics, dramatics, realistes i de ficció.
Us sembla que us en podeu fer una idea? Doncs, no. Haureu de llegir-los. Microrelats amb moltes referències a molts mons diferents. N'hi ha que m'han agradat molt, n'hi ha que m'han fet riure, o que m'han impactat, o que no he entès del tot, o que no m'han agradat. N'hi ha tants que trobarem micros de tots els temes i per a tots els gustos. Triar i remenar, llegir i rellegir.
Un escriptor amb una habilitat per sintetitzar de vegades una mica estrafolària, però genial. Un llibre lleuger i complicat. Simple i embrollat.
No us el perdeu, perquè no només de novel·la viu el lector!

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Mmm... em sembla que no m'acabaria d'entrar. La microliteratura està bé pels blogs i per les xarxes, però en un llibre busco textos més llargs i elaborats, alguna cosa que no pugui trobar en altres formats, o dit d'altra manera, que en altres formats no tindria sentit. No dubto que poden estar bé, és clar, però de moment passaré, penso.

sergi g. oset ha dit...

Ramona gràcies per la ressenya i per recomanar el Microraptor. Celebro que algunes de les meves microficcions t’hagin sorprès i divertit.
Abraçades,
Sergi G. Oset

jomateixa ha dit...

Gràcies Sergi per passar pel bloc :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...