13 de jul. 2016

DREAMS a INÈDITS de Ramona Solé

Aquest mes es publica un conte meu a la revista Inèdits n.9. DREAMS.
No és criminal, ni negre, encara que sí que hi ha una mica d'intriga. El relat és de... ciència ficció. Però sense naus ni res semblant, només parlo dels somnis i malsons. Us imagineu que aconseguíssim no tenir mai malsons? Poder dormir tranquils, triant quines experiències voleu viure durant les hores de son? Descansar i gaudir... Només hi ha un petit inconvenient, deixar la vostra ment exposada a la manipulació. 
Jo sempre tinc malsons, i potser per això vaig escriure aquest relat.
A més he d'agrair al Toni Arencón la il·lustració que ha fet per acompanyar la història, que ha captat tota l'essència del conte. Si es miren bé els detalls s'hi veu moltes coses...

[post dedicat al Sr. Pons ;) ]


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Moriu-vos d'enveja gent a la que mai no ha dedicat un post jomateixa!

Com ho haig de fer per aconseguir llegir aquest relat sense comprar la revista sencera?

jomateixa ha dit...

Ets la pera!
Pots fer que et regali la revista un dels teus fans :DD

Sergi ha dit...

Enhorabona per la publicació. Està molt bé que segueixis en actiu i vagis publicant, i diversificant els gèneres també. No ens el deixaràs llegir a nosaltres? Va dona, si no ho sabrà ningú...

McAbeu ha dit...

M'uneixo a les felicitacions, està molt bé poder veure publicat una text que has escrit. :-)

Garbí24 ha dit...

Ben fet felicitats...sempre en primera línia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...