15 d’abr. 2016

LLIBRES PER SANT JORDI

El llibre de la foto és un suggeriment, publicitat gens encoberta, perquè el poseu a la llista de Sant Jordi, però segur que no en comprareu només un.
Crec que cada any feia alguna mena de recomanació múltiple especial pels vols de Sant Jordi. Aquest any no tindré temps, així que rodeu pel bloc, cliqueu de la llista de temes el que més us interessi i potser us decidireu per algun dels que ja he ressenyat. 
També podeu anar a editorials i xafardejar totes les novetats que han tret durant els últims mesos, que n'hi ha moltíssimes.
Podeu visitar el meu Instagram i anotar-vos algun dels que tinc a casa pendents de llegir o altres recomanacions.
Trieu i remeneu, i recordeu que els llibres no s'acaben per Sant Jordi. N'hi ha tot l'any!!!!
És fantàstic, no?
Ah! una coseta... Jo tenia una mestra que deia que l'important era llegir. El que fos. Però jo diria que llegir segons quins llibres que són supervendes (ara no vull recordar el nom de l'autora), és contraproduent. Ja ens entenem.

Us recordo que el temps per participar en el JOC DE LLETRES DE SANT JORDI s'acaba el 23!! Podeu llegir els que ja tenim aquí.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs no, no entenc a quina autora superventes et refereixes.

Sergi ha dit...

Encara no sé quin llibre demanaré per aquest Sant Jordi, he d'anar a mirar-ho de prop i llavors ja triaré. Però bé, jo no paro de comparar-ne, així que si no és un, serà un altre. I l'un caurà un altre dia, hahaha!

Oliva ha dit...

"LA MERCERIA" I "EL AVI NINUS"....I POTSER EL DARRER DE AN MARSE.

Núria Graell Coll ha dit...

Jo si que sé de qui parles, però em dóna la impressió de que la majoria dels teus lectors no la coneixeran... Tranquila, que no es perden res de bó, oi?
Jo vull el teu llibre i el de la Laura Tejada, "Un cop morta".
Salut i força vendes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...