27 de nov. 2015

FOTOS "THE OTHER READERS"... Això s'acaba!

Estem arribant a la recta final, així que si encara no heu participat, no badeu que només us queda una oportunitat.
L'Ousmane ens torna a recomanar un llibre, aquest cop coincideix que és un que dels que tinc pendents de llegir des de fa temps, La Biblioteca dels Morts de Glenn Cooper
La Bea S. repeteix des d'un escenari idíl·lic, una masia a prop d'Oristà, al Lluçanès, i ens recomana Petons de Diumenge de Sílvia Soler, un llibre que ens diu que li hauria agradat que no s'acabés.
Aquesta foto ens l'envia Xavier C. des de casa seva anant a cavall cap al lloc on acostuma a llegir. Ens recomana Tirant Lo Blanc de Joanot Martorell, un clàssic que la meva filla gran també té entre les lectures obligatòries d'aquest any.
La Isabel R. des del Pantà de Rialb ens recomana Tú te vas, tú te quedas de M.J. Arlidge.


I finalment el que, des del meu punt de vista, ha fet els muntatges més treballats, i per tant el que ha jugat més bé a aquest joc de Clicks minilectors i recomanadors de llibres, el McAbeu. Aquest cop ens recomana un llibre que tothom coneix però que molt pocs han llegit íntegrament, El Ingenioso Hidalgo Don Quijote de la Mancha, de Miguel de Cervantes, i ho ha fet amb el seu àlter ego llegint, el seu mini llibre és clar, als peus del molí de vent que hi ha al Perelló. Gràcies Mc per jugar amb mi amb tanta dedicació, et mereixes un premi a part (hi vaig pensant :D).
Gràcies a tots per jugar amb mi i els que encara no ho heu fet, us queda uns dies per enviar-me fotos. Crec que ja he posat totes les que tinc de moment, sisplau repasseu les entrades del concurs i si m'he deixat algú m'ho feu saber el més aviat possible.
RECORDO ELS PREMIS:
Es poden enviar fins a 4 fotos, així que els premis a que cada participant optarà seran segons les fotos que enviï. 
1 Foto: Tindrà opció a guanyar un lot de llibres.
2 Fotos: Tindrà opció a guanyar el premi anterior o una Box de benestar o gastronòmica (encara està per determinar), i un llibre.
3 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors o un lot de productes d'Olicatessen (feu clic i aneu a la seva pàgina), i un llibre.
http://www.fondamas.cat/
4 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors, o també una nit i esmorzar a l'Hotel Fonda Mas de Vilaller. (feu clic i aneu a la seva pàgina).




Recordeu que encara hi ha temps i en podeu enviar fins a quatre. És molt divertit viatjar amb els vostres àlter egos, però també podeu fer-vos la foto a qualsevol lloc de casa o del vostre entorn.
M'ho estic passant molt bé ;D

4 comentaris:

McAbeu ha dit...

M'ho he passat molt bé amb aquest concurs. Des del primer dia que vaig haver de buscar-me la vida per trobar un click (el vaig demanar a un jove amic que ja no hi juga però, per sort meva, encara en conservava uns quants de quan si hi jugava), passant per fer els llibres a mida pel click i per haver de buscar un lloc adient per fer cadascuna de les fotos que tingués alguna cosa a veure amb els llibres (ja sé que això no calia, però es veu que m'agrada complicar-me la vida :-D) i acabant avui quan has publicat la meva última participació.

Una iniciativa blogaire genial. Gràcies a tu!! :-))

Garbí24 ha dit...

saps que per culpa teva ara sempre porto el click a la meva bossa de viatge? El vaig manllevar a un nen que en veure la meva il·lusió em va dir: ja te'l dono. Ara sempre que viatjo m'acompanya.....culpa teva, es clar

Bea ha dit...

I tant que el McAbeu es mereix un premi a part! És que s'ho ha currat molt, molt.

Sergi ha dit...

Si no fos que jo vull guanyar el premi oficial, et diria que li donessis directament a en Mac, ningú s'ho ha currat com ell, efectivament. Potser un trencament de cames a temps...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...