19 d’oct. 2015

STEVE JOBS de Jessie Hartland

Biografia il·lustrada.
Doncs aquesta és una molt bona manera de que no se'ns faci pesada una biografia. Potser sí que queden algunes coses una mica passades per sobre, però això té fàcil solució, podem ampliar la informació de mil maneres. Així i tot crec que és molt complerta i ens explica coses curioses, sorprenents i interessants d'una manera molt amena.
Després d'haver llegir sobre aquest gran personatge, no us sabria dir si em cau bé o malament, però segur que a ell tant li faria. Ja passa que els genis tenen un caràcter especial i de vegades és una mica difícil aguantar-los i molt més comprendre perquè es comporten com ho fan, però si haguessin fet les coses d'una altra manera no n'estaríem parlant. 
Diria que no en cal fer massa publicitat d'aquest llibre, perquè atrau sense voler. A casa ens el llegíem a la vegada les meves filles i jo, no vull dir totes tres alhora, vull dir que qui l'agafava primer guanyava. La petita se'l va endur dos dies per llegir-lo al bus de l'institut i tothom li demanava si després li podia deixar, fins i tot algun mestre ho va fer en veure-la passar amb el llibre a la mà. Crida l'atenció per si sol, i si el comences no pots parar, enganxa (som així de xafarderots).

3 comentaris:

Lau Rhead ha dit...

Ostres, no sabia que existia aquesta versió i la veritat és que, almenys a mi, m'atrau una mica més que la original, que és molt llarga i tot i que he llegit algun fragment i m'ha semblat molt ineressant crec que,per a fer-me una idea de la vida de Jobbs, en tindria de sobres amb aquesta biografia il·lustrada.

Mireia ha dit...

Les biografies no són el meu fort, de fet no,'agraden però aquest disseny crida prou l'atenció

Sergi ha dit...

Jo és que sóc molt d'Android...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...