"VIU COM SI HAGUESSIS DE MORIR DEMÀ, APRÈN COM SI HAGUESSIS DE VIURE PER SEMPRE" Gandhi.

15 d’ag. 2015

NO ESTIC DE VACANCES

Aquest mes d'Agost m'ha sorgit molta feina, nous projectes, una mica de nervis i cansament, conseqüència: les lectures, les ressenyes, el bloc i els comptes lligats a aquest, se n'han ressentit. 
La cosa no és greu perquè molts de vosaltres esteu fora de circulació, viatjant o gaudint d'unes bones vacances, així que si faig una petita parada tampoc serà tant preocupant.
En una setmana m'hauré posat les piles, reorganitzat i tornaré a estar en marxa, així que us demano paciència... and please, stay here.

5 comentaris:

XeXu ha dit...

A mi un parell de setmanetes se m'han posat molt bé, ara el blog reprèn la dinàmica normal, veurem si dura! Que et vagi molt bé el mini descans, i evidentment que estarem per aquí!

joan gasull ha dit...

No es pot ser arreu ja ho sabem, però tranquil·la que t'esperem i estic pendent encara d'enviar-te més feina

pons007 ha dit...

No et vull posar més pressió, però com faltis gaire ja em veig buscant un altre blog de ressenya de llibres. Sí, sóc un canvia-capes.

Jordi ha dit...

Bon vespre. Em dic Jordi i he creat un blog per donar a conèixer un llibre que espero que surti el novembre. Es dirà "L'Últim Defensa" i serà publicat per l'editorial Stonberg. Ara mateix l'intento donar a conèixer, abans no surti, a tot de blogs de lectura. Si voleu conèixer-ne l'argument i us interessa o fer-ne algun comentari, podeu entrar a
lultimdefensa.blogspot.com .
Moltes gràcies!

jomateixa ha dit...

Pons... ja veig que no hi ha compassió...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...