3 de juny 2015

LA CARA B de Esperança Camps

Encara estem paint les eleccions i sembla que ara encara parlem més de política que abans, a causa dels resultats, i potser ja comencem a estar cansats de sentir parlar de polítics i corrupció, però... i si comencessin a aparèixer polítics assassinats? Potser llegir sobre això ja ens faria més gràcia, no? Consti que jo no vull mal a ningú.
Un dels polítics protagonista d'aquest llibre, potser sí que tenia ganes de passar comptes. Exiliat a causa de la corrupció, condemnat, amargat malgrat viure força bé, encara que lluny de la seva família. El seu fill, aspirant etern a escriptor es veurà embolicat en fets dels que potser sempre n'havia sigut conscient, però que s'havia estimat més ignorar, igual com la seva mare. 
L'autora, amb la presència constant de la corrupció política, però alhora tocant altres temes, amb tocs d'humor i ironia, ens presentarà detalladament els diversos personatges, els polítics (vius i morts), la família, i una periodista que seria molt més bona si no hagués d'esforçar-se tant per sobreviure sent mare soltera. 
Esperança Camps fa encaixar els personatges perfectament i amb aquesta història es tira de cap al gènere de novel·la negra.
M'ha agradat. Ben escrita, d'una manera rigorosa i alhora original. Una novel·la escrivint-se dins la novel·la.

4 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

començo aprendre a renegar en Arameu... El cas es que els llibres del delicte per H o per B estan quasi tots a la llista de pendents :(

Sergi ha dit...

Això de novel·les que s'escriuen dintre de novel·les comença a no ser cap novetat. Bé, és un recurs que suposo que fa molt que es fa servir.

Un llibre que no descarto, com altres, però no estic ara per anar prometent gran cosa.

Eloy ha dit...

Ja l'he comprat i el tinc a la pila...

Roser ha dit...

Ahir vaig ser a la presentació a la Casa del Llibre. La Silvia Romero va fer una presentació de primera, com és habitual en ella. Les seves paraules em van incitar a començar a llegir el llibre, cosa que vaig fer en arribar a casa. Les poques pàgines que he llegit m'han enganxat del tot. El Marc Moreno editor de Llibres del Delicte hi va ser, te molta cura de les ves autores i les mima i estima molt.
Felicitats Ramona i endavant a per la propera. Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...