29 de juny 2015

FOTOS I PREMIS

Ja sé que quedaria malament que jo també participés en el joc, però no puc evitar passar-m'ho bé fent fotos a la meva "minijomateixa". Aquí ens teniu a punt per agafar una mica de sol i mar i endinsar-me en "Sus... pense" de Patricia Highsmith, que no és una novel·la, és una mena d'assaig on l'escriptora ens parla de la seva manera d'escriure i ens fa una mica de guia.
Una altra foto que sí que participarà en el joc me l'envia Creativity, des d'Andorra, on va anar-hi de passeig i on va comprar alguns llibres perquè l'acompanyessin. Aquí podeu veure el seu àlter ego triant a la secció de llibres en català. el llibre que ens recomana és L'Hospital dels Pobres, de Tània juste. Una novel·la sobre la construcció de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona.
A mi em sembla que esteu badant una mica, així que he pensat que si us feia saber tots els premis que hi haurà potser us poseu les piles. Podeu veure les fotos enviades fins ara, aquí, i també podeu trobar les bases aquí. Encara teniu temps, i us vull recordar que el guanyador sortirà d'un dels premis del sorteig de la Loteria de Nadal, així que no hi ha trampa.
PREMIS:
Es poden enviar fins a 4 fotos, així que els premis a que cada participant optarà seran segons les fotos que enviï. 
1 Foto: Tindrà opció a guanyar un lot de llibres.
2 Fotos: Tindrà opció a guanyar el premi anterior o també una Box de benestar o gastronòmica (encara està per determinar), i un llibre.
3 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors o també un lot de productes d'Olicatessen (feu clic i aneu a la seva pàgina), i un llibre.
i finalment...
http://www.fondamas.cat/
4 Fotos: Tindrà opció a guanyar els premis anteriors, o també una nit i esmorzar a l'Hotel Fonda Mas!! a Vilaller. Un lloc molt acollidor i familiar, on podreu menjar cuina 100% casolana i boníssima, i us ho puc assegurar, perquè jo l'he provat. El lloc és fantàstic i tenen un hort que no us el acabareu, uns embotits fantàstics, i unes menges que només de pensar-hi se'm fa la boca aigua. El menjar i el bon ambient us hi farà tornar, i l'entorn de Vilaller està ple de coses interessants per fer.
Com us heu quedat? Bé, jo voldria moltes fotos perquè m'ho passo molt bé, però segur que els que tenen intenció d'enviar-ne quatre estan contents de que no sigui així ja que tindran més probabilitats de guanyar. Dons apa, ara us toca a vosaltres fer la feina, si voleu, és clar.


7 comentaris:

McAbeu ha dit...

Jo sóc dels que tinc la intenció d'enviar-te'n quatre des del primer dia que el meu alter-ego de playmobil va decidir que li feia gràcia això de sortir fotografiat llegint un llibre però, tot i així, animo de tot cor a que la gent participi i enviï moltes fotos. El joc s'ho val i no cal dir que els premis també, realment has llençat la casa per la finestra. :-))

Per cert, la meva segona foto està al caure. La setmana entrant te l'envio sens falta.

Sergi ha dit...

Jo te n'enviaria només una, perquè amb el lot de llibres jo sóc feliç. Però veient aquest premi de les quatre fotos em posaré les piles! Caram, això sí que és tot un luxe. Ara s'acosten les vacances, així que tindré bones oportunitats d'enviar-te fotografies. El concurs d'aquest any és espectacular!

Ah, hagués participat igualment sense saber els premis, però el recordatori s'agreeix, i l'esquer farà el seu efecte segur!

jomateixa ha dit...

Amb vosaltres ja hi confiava.
Realment us mereixeu algun dels premis, espero que sense trencaments de cames ;DD

Garbí24 ha dit...

sort que m'ho has recordat, jo ja no me'n recordava.

Anònim ha dit...

No hi ha premi pels que envien 0 fotos? això és discriminació :(

jomateixa ha dit...

Una mica t'ho has de currar Pons :)
Va que tinc ganes de veure la cara de click que fas ;D

Laura T. Marcel ha dit...

De moment ja tinc recopilats els ninotets que ja ha sigut tota una història. Fa caps de setmana que vaig al poble i porto de passeig un dels llibres que vull recomanar i el playmobil corresponent i no hi ha manera de trobar el moment per a fer la foto... espero no allargar-ho massa pq jo tb voldria enviar-ne quatre però si només amb una em costa tant...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...