19 de juny 2015

100 JOCS DE MÀGIA de Mag Gerard

Us he dit mai que m'agrada la màgia? sí, molts cops. 
A casa sempre ens ha agradat. El meu germà té més facilitat que jo, té les mans grans, i  molts cops, quan em fa jocs de cartes ho fa tant bé, que tot i saber-ne el truc no el veig. Potser és que no el vull veure, perquè el que m'agrada més és l'habilitat de fer-ho creure.
No em cansaria mai de veure com els mags ens enganyen (si són bons). Tampoc em cansaria mai de veure les cares dels més petits que encara no desitgen saber els trucs, només volen veure coses increïbles, impossibles, màgiques.
Tot això per explicar-vos que de tant en tant aterra a casa algun llibre com aquest, que ens fa aprendre coses noves, per seguir il·lusionant. Ara les meves filles ja són més grans, miren els mags de forma escrutadora, per veure si descobreixen els seus secrets. Però tenim un nou nevodet a la família, i ja podran ser elles mateixes qui li faran viure unes bones estones de jocs i màgia.

1 comentari:

Sergi ha dit...

També m'agrada la màgia, tot i que no en sé ni un borrall. Veure un bon mag et deixa amb els ulls com plats. Ja sé que aquest llibre m'aniria bé per aprendre'n una mica... però em sembla que seguiré només mirant els que en saben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...