11 de maig 2015

TRAJECTE FINAL de Manuel de Pedrolo

Aquest és un dels llibres que han fet llegir a la meva filla gran aquest any. Jo encara no l'havia llegit, així que no m'hi vaig poder resistir.
Es nota la seva antiguitat en alguns elements, però la originalitat és indiscutible.
Són set relats de ciència-ficció, on hi trobarem explicacions originals i fantàstiques a fets quotidians, éssers vinguts d'altres mons que poden canviar d'aspecte a voluntat, salts en el temps. Uns relats de ciència ficció on Manuel de Pedrolo tampoc es deixa els instints més primaris, el que tot ho mou, l'amor, el sexe, l'instint de supervivència...
Aquesta edició té un extens i interessant "Estudi preliminar", on es parla de l'autor, la ciència-ficció, els temes i arguments del llibre... Una edició especial perquè els estudiants ho tinguin tot a l'abast en el mateix llibre.

5 comentaris:

McAbeu ha dit...

Fa molt de temps que no el rellegeixo però el recordo com un dels meus preferits de Pedrolo. Alguns dels contes els vaig trobar genials.

jomateixa ha dit...

Tot i fer tant temps que estan escrits, alguns són més originals que el que s'escriu ara mateix.

Carme Rosanas ha dit...

Molt maco, jo també el recordo i em va agradar molt

Sergi ha dit...

Que sàpigues que ja el tinc a casa, després de 'Joc brut' i dels comentaris que em van fer, em va faltar temps per buscar-lo. Ara el deixaré descansar una temporada perquè en tinc molts, però serà el següent Pedrolo que llegiré. Sempre que veig algú llegint un llibre que tinc pendent me'n fa venir ganes...

jomateixa ha dit...

:DD
És que ens sobren ganes i ens falta temps.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...